medya; lana del rey - the other woman.
✯
Öğleden sonra, 16.48.
Hoseok ve Yoongi ile zorla beraber dolaşma durumundaydım. Neredeyse öğleden önceden beri dışarıdaydık ve Hoseok durmadığı için Yoongi ile biz de durmuyor tabiî bu sebeple de ayaklarımız fazlasıyla ağrıyordu.
Üstüne üstlük Hoseok tüm poşetleri bana kilitleyince bir süre sonra dayanamamış; "Yoon, bunlar sende." diyerek poşetleri Yoongi'ye vermiştim. Tabiî gazabından da kaçmak için koşuşturmaya başlamıştım.
Sope ikilisiyle aramda baya bir fark olunca, yavaşlamıştım. Biraz da soluklandıktan sonra kendi kendime takılmaya başlamıştım.
Yeni birkaç takım kıyafet, 9 paket sigara ve de kitap.
Şimdi de elime tıkıştırdığım bir bardak soğuk kahve ile çarşıyı turluyordum. Telefonuma gelen Sope aramalarını da red etmeyi de ihmal etmiyordum.
Yine telefonumun titreyişiyle telefonu elime almıştım ki, omzuma sertçe bir beden çarpmıştı.
Kafamı kaldırdım, kaldırdığım gibi gördüğüm kişiyle şoka girmiştim.
Baldı bu, delibalım.
Göz göze gelmiştik o sırada da tabiî bir şey de fark etmiştim. Yalnız değildi, yanında bir adam vardı.
Tam kaçmaya başladığında; "Bir dakika, bekle!" diyerek peşlerinden bağırarak koşuşturuyordum.
Lâkin nafileydi çabalarım, yine kaybetmiştim onu.
Ve elimde açık duran telefonla mesajlar kısmına girmiş, hızla ona yazmaya başlamıştım.
•
•
•
biriciğim;
neden bekle dediğimde durmadın?
doğru ya, sen başka birini bulmuşsun.
yara bandın nasıl peki?
onunla mutlu hissediyor musun?
senin için başkası konumuna düşmek bile, bal.
kalbime giren 38 bıçağa eş değerdi hatta daha fazlasıydı.
yani bu demek oluyor ki, delibal.
ben sadece sana yara bandı olmuşum, yaran iyileşmiş ve benden kurtulmuşsun.
(Gönderildi; 10 Kasım 2000, 19.38)
꧁꧂
ciao, millet. n'abersiniz?
bu bölüm gözümde fazlasıyla hatalı. ki dün atmadığım için attım bunu, saçmaladım biraz. gitmedi de hoşuma bölüm. o yüzden hatalarım affoluna.
kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın, arrivederci.