medya; ezhel - ben.
✯
Bugün, balımı başka bir adamla gördüğüm günün ertesi sabahı idi.
Taehyung'u, kaybettikten sonra -aslına bakılırsa ben balımı 11 gün önce kaybetmiştim- Hoseok'u aramış, Yoongi ile gezmeye devam etmelerini söylemiş ve de eve dönmüştüm.
Tabiî ki, ev denilebilir ise. Çünkü bir ev değil bir mahzen gibiydi.
Deliriyor gibiydim, gözlerimin parlamasını sağlayan adam; şimdi ise ağlamamı sağlıyordu.
Ben değil de başka birini seçmişti. O kadar kötü bir sevgili miydim, ben?
Gözlerime bakarak kaçmıştı benden, daha doğrusu kaçmışlardı.
8 yılımdı, 8 yıl.
Sevinci, üzüntüyü, mutluluğu, öfkeyi, şaşırmayı, korkuyu her türlü duyguyu birlikte yaşamıştık ama şuan, sadece bana, onsuzluğu yaşatıyordu.
Saat 06.41 idi, bu saatte normalde kapı çalınmaz lâkin benim kapım çalınmıştı.
"Kim?" der iseniz, Sope ikilisi kapıyı açtığım gibi ışık hızıyla içeri girmişlerdi ki onları eve almış olayım.
Kapıyı kapattığımda ikili etrafta göz gezdiriyordu. İlk sözü Yoongi almıştı düşündüğümün aksine.
"Oğlum, bu evin hâli ne? Kendinle yarışacak derece dağınık!" bu sözlerle Hoseok iç çekmiş ve alnını kaşımıştı.
"Yoon, şuan evin mi sırası Kook'un mu?" hemen bana dönmüş, hızla konuşmaya başlamıştı.
"Neden gittiğini söylemez isen sen söyleyene kadar; günlerce, haftalarca, aylarca, yıllarca burada put gibi duracağız. Gram seni bu hâlde bırakma niyetimiz yok." o an gözüme kenardaki sigara paketi çarpmıştı.
Paketten bir dal alıp dudaklarıma yerleştirmiş ve çakmakla yakmıştım. İlk dumanı içime çekmiş daha sonra dumanı dışarıya vermiş, konuşmaya başlamıştım.
"Normal bir şekilde, dolaşıyordum. Tabiî bilerek aramalarınızı red ediyorum. Son aradığınızda red edecekten omzuma biri çarptı. Çarpan kişi kimdi? Taehyung." şaşırmış bir şekilde bana bakmışlar bende çarpık bir şekilde gülmüştüm.
"Hemen sevinçlenmeyin, göz göze geldiğimiz ilk an kaçmaya başladılar. Başladılar, evet, başladılar çünkü yanında başka adam vardı."
Hoseok sinirle solumuş, Yoongi ise yüzünü ovuşturuyordu. Her zaman ki gibi Hoseok konuşmaya başladı.
"Piçe bak, koynumuzda yılan beslemişiz pezevenk!" Hoseok ağzına geleni saymaya başladığı anda olaya Yoongi de dahil oldu.
"8 yıl ya, eniştemiz dedik dostumuz dedik kardeşimizin sevdalısı dedik; bu kadarı da olamaz!" bunu dediği gibi üzerime yürüyüp yakama yapışmaları bir oldu.
"Eğer, bunun için üzülüyorsan seni parçalarız Kook. Seni yarıda bırakanı yarıda bırak, bırak yarım kalın. Zamanla değerini anlar ve döner. Tabiî sen, dönmeyeceksin."
꧁꧂
ciao, millet. n'abersiniz?
bölüm biraz karışık oldu gibi, fazlasıyla hatam vardır. hatam varsa, olacaksa affoluna.
kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın, arrivederci.