VII.

71 9 24
                                    

medya; anıl emre daldal - uyu bebeğim.

-flashback, history; February 4, 1996.-

Günlerden, 4 Şubat. Kışın; baya kasvetli ve de soğuk günlerinden birindeyiz.

Taehyung'la ilişkimizin 4. yılının üzerinden birkaç gün geçmiş, kısacası 4. yılımıza yeni girmiş ve anılar biriktirmeye başlamıştık her zaman ki gibi.

Uçurumun ucunda duruyorum, telefonlarım çalıyor. En fazla Taehyung arıyor tabiî ki lâkin açmıyorum.

Açarsam yapamayacağımı biliyorum.

4 gündür, kimsenin yüzünü görmüyordum ki bu sebeple endişeleniyorlardı.

Fazla çalan telefonlara dayanamıyor, mesajlar kısmına giriyorum.

biriciğim;

📌 Konum.

(Gönderildi; 4 Şubat, 1996 - 13.43)

delibal;

(görüldü)

Bir adım, iki adım ve üç adım daha.

Giderek uçurumun kenarına iyice yaklaşıyor, kendi deyimimle son nefeslerimi alıyordum.

Çünkü aşağısı denizdi, ben de yüzmeyi bilmezdim.

Bilmediğim için kısa sürede ciğerlerime su dolacaktı ve boğularak ölecektim.

Kendimi buna ikna etmek baya zor olmuştu, 3 günümü harcamıştım.

Tam ayağımı boşluğa atmıştım ki;

"Jungkook!" ve aniden belime sıkıca sarılıp beni geri çeken, beden.

Gelmişti. Aslında ben istemiştim gelmesini, ikna ettim derken hâlâ kendimi ikna edememiştim ve onu bu düşünceden kurtulmak için kendi içimde bahane etmiştim.

Yerde oturuyorduk, beni kucağına alıp sarmalamıştı. Gözlerime bakıyordu lâkin ben yere bakıyordum.

Saçlarımı okşuyor, titreyen göz bebekleri zarar görüp görmediğimi kontrol ediyordu.

Derin bir nefes almıştı ki konuşacağını anlamıştım.

"Ne yapıyorsun bebeğim? Beni sensizlikle mi sınayacaktın? Bundan sonrasını düşünemedin mi güzel bebeğim? Güzelliğim, geceleri durup durup beni öpen sen olmadan; uyuman için masallar okuyan ben ne yapacaktım?"

Dedikleriyle gözlerimi kapatmıştım, ne hakla cüret etmiştim ki buna, ben?

"İntiharı çok istiyorsan, sen zaten intiharın kendisisin bebeğim. Senin uğruna kendimden vazgeçeceğim en büyük intiharsın, sen."

Gözlerim zaten kapalıydı, saçlarım okşandığında ise uykuya daldığımı biliyordu ki derin nefesler alıp vermeye başlamıştım.

O sırada kulağıma fısıldayarak beni arabaya yaptırdığını anlamıştım.

"Uyu bebeğim, güzelce uyu."

꧁꧂

ciao, millet. n'abersiniz?

bölümde hatam varsa, affoluna.

kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın, arrivederci.

nastro degli omicidi in california, taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin