II.

110 13 5
                                    

medya; duman - haberin yok ölüyorum.

biriciğim;

biliyor musun bal? haberin yok ama ölüyorum biraz, ben.

senin gitmenden 3 gün geçti, uyku uyuyamıyorum.

yaşayan ölüye dönüşüyorum.

dönmelisin delibal, kanatlarını onarmalıyım.

(Gönderildi; 4 Kasım 2000, 05.46.)

Yine dudaklarıma yerleştirdiğim sigara ile gittiği yerdeydim. Arkadaşlarım tek kelime etmiyor bu konuyla ilgili, ben ise ona ulaşamadığım için deliriyorum.

Benim balımdı o, tanırdım onu. Her zaman ki gibi burnunun dikine gidiyordu.

Ama diğerlerinden daha fazla yakıyordu bu, fark buydu.

Daha fazla dayanamadım gittiği yerin; kasvetli, boğucu havasına. Ayaklandım, bu sefer ben gidiyordum ama o yoktu, onsuz onu terk ediyordum.

Tabiî ki bir süreliğine.

Sokaklarda başı boş dolaşıyordum, girdim bir tekele. Yine zehirleyecektim kendimi, biten sigara paketimi yenilemek için sigara birde bir şişe alkol aldım.

O olsaydı içmemi istemezdi.

Ama o yoktu.

O yokken eski alışkanlıklar geri geliyordu, zindanın kapıları açılıyordu.

Sigarayı daha sonra içmek amaçlı paketi cebime açtım. Alkol şişesini açtım, başı boş dolaşarak her adımda kafama diktim.

Bir süre sonra yavaş yavaş bilincimin kapandığını hissettiğimde sanırsam kapının önündeydim.

Malum, 3 gündür tek bildiğim 3 şey vardı.

Delibal, sigara ve de alkol.

꧁꧂

ciao, millet. n'abersiniz?

elbette ki hatalarım olmuştur. gözünüze çarptıysa ve çarpacaksa affoluna.

kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın, arrivederci.

nastro degli omicidi in california, taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin