medya; cigarette after sex - k.
✯
Boynuma birinin nefesleri çarpıyordu. Başka bunu pek önemsememiştim ta ki boynumda nefeslenen kişinin kokusunu alana kadar.
Koku, Taehyung'a aitti.
Yavaşça olduğum yerde kıpırdanmaya başlamış, gözlerimi açmaya çalışıyordum.
Keşke buna kalkışmasaydım diye geçirdim içimden çünkü Taehyung, fark ettiği gibi hızla kapıya koştu.
Daha ne olduğunu tam kavrayamadan da ben telefonumu alarak arabaya binmiş hızla Taehyung'un peşinden gidiyordum.
Arabanın ekranında Hoseok'un numarasını bulmuş bu hızlı kovalamacanın arasında aramıştım.
"Jungkook?" dediği gibi her şeyi anlatmaya başladım.
"Hoseok, Taehyung, eve geldi! Boynuma başını koymuştu Hoseok, yemin ederim yalan söylemiyorum hatta arabayla takip ediyorum!"
Delirdiğimi düşünüyor olabilirler fakat yemin ederim gerçekten peşinden gidiyorum. Sonuçta erkenden kalkıp herhangi bir halüsinasyonun peşinden gideceğimi kim düşünür ki? Şahsen, ben, düşünmem.
"Jungkook, son olanlardan sonra hâlâ onun peşinde olduğuna inanmıyorum! Adam yeni birini bulmuş dedikten sonra nasıl peşinden gidebilirsin? Saate bile bakmadan mı? Ömür törpüsüsün, Jungkook."
O hızla beni azarlarken Taehyung aramızdaki farkı arttırmıştı bile.
"Ben mi ömür törpüsüyüm Hyung? Ya Taehyung? Günlerdir yok ve başkasıyla yaşıyor! Benim 8 yılım ne olacak? Aynısını sana Yoongi Hyung yaparsa ne hissedersin? Söylesene!"
İç çekiyordu, Hoseok, tanınmaz birine dönüşmüştü. Neden böyle davranıyordu? Her zaman beni anlayan adam beni bu sefer anlayamıyor ya da anlamamazlıktan mı geliyor?
"Kapatıyorum Jungkook, seni çekecek hâlim yok."
Dediği gibi de yüzüme kapatmıştı.
Bu olaylardan sonra Yoongi Hyung'dan daha çok Hoseok garip davranıyordu.
Sanki bir şeyler gizliyordu fakat, ben, bunu bir türlü çözemiyordum.
Bunları düşünürken benim bile tahmin etmeyeceğim bir olay oldu.
Düşüncelerim yüzünden yola odaklanamamıştım ve sağ tarafımdan gelen bir arabanın bana çarpmasını sağlamıştım.
Böyle rahat düşünüyordum ama yine kaybetmiştim delibalımı.
3. kez kaybetmiştim.
Ama, benim diyeceklerim vardı. Delibal dönmeliydi, ben onu hâlâ bekliyorum. Diyeceklerim...
Ama diyemeyeceğim kadar uzaklara gidiyordum, sanki.
Ama anlamıştım, delibalım; gideceğimi.
Gideceğim, geri dönmem çok zor.
꧁꧂
ciao, millet. n'abersiniz?
bu bölüm de hatalarım varsa affoluna.
kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın, arrivederci.