medya; şebnem ferah - od.
✯
Ne?
"Ne dedin sen?"
Bana anlamsızca bakıyordu.
"Hiç. Boş ver sen." derin bir nefes almıştı.
Nasıl boş verebilirdim ki?
"Ne boş vermesi Byeol? 'Öleceksin.' dedin Tanrı aşkına?!"
"Oh, sen bunu ciddiye almışsın kuzum. Bildiğin ölme değil, ruhun ölecek."
İç çekmiştim, nasıl bir kelime ile insanı taklaya getiriyordu Byeol?
"Byeol daha ne kadar ölecek ki ruhum? Ölüme iki türlü de kafa tutuyorum resmen! Kaza geçirdim ölmedim, ruhum öldü ama ben ölmedim. Bir kere ölü birinin hizmet parası ödenir cenazesi için Byeol öğrenemedin mi? Kanmayacağım ayrıca da, yok ölüm falan."
Kolumu cimciklemesiyle cimciklediği yeri tutarak geri çekilmiştim.
"Hadi oradan lan, inandık bizde. Herkesi affediyorsun paşam sen sonra gelip affetmeyeceğim mi diyorsun? Şurada son nefesimi vereyim yine de inanmam buna."
Of Byeol of! Aklımı çelecek, en azından belki buna kendimi inandırarak affetmeyebilirdim.
"Yani... Affetmesem de deneyebilirdim. Ben affetsem sen affetme Byeol, ne fark eder?"
Bu seferde ittirmişti beni.
"Kafanın işleyiş şekline tüküreyim Jungkook. 'Ne fark eder'miş. Çok fark eder. Adam benim mi sevgilim?"
Onun sevgilisi olmayabilirdi lâkin zaten sevmiyordu Taehyung'u, neden bu kadar önemsemişti ki bu durumu?
"Bilmiyorum Byeol, bok gibi bir durumun içine düştüm sana akıl danışmaya geldim daha çok gerildim. Odama gidiyorum ben."
"Git Jungkook, git. Kaçamadığın bir zaman da olacak, bunu unutma."
"Unutmam Byeol, senli geceler."
Hızla kaçıncı kez yakıp içtiğim sigara olduğunu bilmeden söndürmüş ve yerini asla unutmadığım odama doğru ilerlemeye başlamıştım.
Çok kafamı çelişecek şekilde konuşuyor, beni düşüncelerimle başbaşa bırakarak öğütlerde bulunuyordu Byeol.
Bu benim istediğim şeyler değildi, ben net şeyler istiyordum.
Sonu ne olacak, ne yapmalıyım, bir şey olur mu? Bunların cevabını istiyordum, elde ettiklerimi değil.
Aklımın bir ucunda kendimi öldürüyordum resmen, büyük bir savaştı bu an.
Kazanan veya kaybeden yoktu. Tazminat ödeyecek yoktu, peki ya ne vardı ki bu savaşta?
Koca bir hiçlik için miydi bunca şey?
Beni yakan koca bir od'un¹ içinde yanıyordum.
~
¹ = Aşk ateşi.
꧁꧂
ciao, millet. n'abersiniz?
uzun zamandır yeni bölüm yazmadığım ve bu bölümün taslağı yarıda kaldığı için saçma oldu biraz, konuyu da nereye bağlayacağımı hatırlayamıyorum pek.
bu bölümde hatalarım varsa affoluna.
kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın, arrivederci.