"Yeni fizikçi kim acaba?" dedim Evaya fısıldayarak. Omuz silkti.
"Yeni geldi herhalde,"
"Oof,"
Hocanın bakışları bana döndü. "Oflamada çöz şunu Lavin, sonra hocam bekleyin diyorsun." kafamı salladım olumlu anlamda.
Soruları çözmeye çalışırken homurdandım.
"Hocam bu sorular yanlış." beni onaylayan nidalar çıktı sınıftan.
"He yapamıyorsunuz yanlış oluyor."
"Hocam yarım saattir sorular ile bakışıyorum. İlk adımı ben atmam yani, birşey de demiyor."
Oflaz konuşmuştu."Niye ilk adımı sen atmıyon lan?" diye sordu eva.
"O atsın banane."
Güldüm.
"Lavin kalk ilk soruyu yap tahtada."
"Hocam anlamadım ki!" kaşlarıyla kalkmadı işaret etti.
Testi elime aldım, uzattığı tahta kalemini de elime alırken zil çaldı.
"Hocam görüyorsunuz evren benim çözmeni istemiyor "
"Bir daha ki dersimize çözerek geliyorsun bu soruyu. Sana tahtada çözdüreceğim."
"Bir daha ki dersimiz pazartesi hocam, unutursunuz o zamana kadar."
"Öylemi Lavin? Hele bi çözeme o sözlüne sıfır girerim. Az çok tanıyorsun beni sonuçta."
"Of ya! Hocam siz beni sevmiyorsunuz bence."
Güldü, cani kadın.
_***_
"Fizikçi inşallah iyi biri çıkar ya."
Dedim kapının önünde dikilirken. Öğretmenler geliyordu, Çisel hoca, Çise hoca, Yaren hoca üçü de birlikte geliyordu."İnşallah oğlum, şimdi bu da beter çıkmasın."
"Ağzından yel alsın Haydar!" diye bağırdım ona doğru, hâlâ kapının önündeydim.
Yanımda ki Berat"Ulan sen harbi harbi üveysin şimdi."
"Yok değilim ben aksiyon olsun diye sonuçları değiştirdim Berat." dedim tam hocalar bize yaklaşmışken. Güldü.
"Hocam görüyorsunuz çok kötü bir öğrenci." dedi Yaren hocaya beni göstererek.
"Arkadaşımı kötüleme lan doritos cubun!" diyerek bize doğru uçtu Eva.
"Doritos cubun?" diye sorar şekilde konuştu Çise hoca.
"Hocam yeni akım gibi bir şey çıkmış ondan bahsediyo bu dangal- yani ee," kahkaha attım Beratın haline.
Eva tek kaşını kaldırıp dangalak kelimesine takılmıştı.
"Bide benim u dönüşüme laf atarlar." dedim gülerek.
Çise hocadan korktuğu için dangalak kelimesinin devamını getirememişti. Başka bir hoca olsa getireceğini biliyordum.
"Hocalarım hocalarım, şey yeni bi fizik öğretmeni geldi mi ?"
Haydarın sorduğu soruyla bende sorar şekilde hocalara baktım. Çise hoca ve çisel hoca bir kaç saniye bakıştılar.
Bok kokusu .
"Evet, neden sordun Haydar?" dedi Yaren hoca.
"Harbi lan nede sordum ki? Bilmiyorum hocam boş verin siz." evayla göz göze gelirken aynı anda güldük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spiderman 🕸️
HumorÖlümü isteyenler, yaşamak için bir umut arayanlardır. ‧₊˚📚✩ ₊˚🎧⊹♡ 1.#Lavinia 09.25.2023