15

5.9K 435 169
                                    

Açtım hesapları bu arada ama sadece bu kitapla ilgili video atmayacağım. Diğer kitaplarımla ilgilide atacağım.

İnstagram; gitmeelaviniaaa
Tiktok; spidermanyazar

Lavinia bazı şeyleri kendine itiraf edeli baya oldu bu arada, ne çabul demeyin. Amir 1 yıldır orta da yok biliyorsunuz :))

Oy; 74
Yorum; 90

Yalancının biriydin, sen hiç ama hiç değişmedin.

Sen hiç değişmedin be Amir.

Bana neden gülmedin? Beni neden sevmedin?

Neden? Sevmen için ne yapmalıyım Amir? Sana olan sevgimi görmen için ne yapmalıyım?

Bana gamzelerini belirterek gülmen için ne yapmalıyım? Çok sevdiğimi görmen için ne yapmalıyım?

Başka kızlarla değil de benimle vakit geçirseydin keşke.

Keşke sana olan sevgimden nefret etmemi gerektirecek şeyler yapmasan Amir.

Senden değil, sana olan sevgimden.

Çünkü istesem de senden nefret edemem.

Ben senin hiç bilmediğim kokunu özledim. Bunu kendime itiraf etmem çok zor oldu ama ben canımdan çok seviyorum seni.

Sevmeyeceğini bile bile canımdan çok seviyorum.

"Çok eğlenceli lan!" Evanın sesiyle kendime geldim.

Ona gülüp pedalları daha hızlı bir şekilde çevirdim.
Bu sefer öne ben geçmiştim.

"Geçtim! " kaşlarını çattı, oda pedalları hızlı çevirirken bu sefer önüme geçmişti.

Göz devirip tekrar hızlandım. Eğlenceli.

Bugün izinli olduğumuz için rahat rahat eğleniyorduk.

[-]

"Efendim," diyerek açtım telefonu. Arayan maalesef biyolojik ablamdı. Nazlı.

"Lavinia! Nerdesin sen? Kaç saatit seni arıyoruz niye açmıyorsun?!" bağırma karı bi ya

"A-a-a noldu çok mu merak ettiniz? O zaman merak etmeye devam edebilirsiniz sevgili ablacığım."

"Lavin!" demeye kalmadan telefonu suratına kapattım.

Oh be!

Vallahi rahatladım, bi de şunları engellesek her şey çözülecek.

"Üf ne gıcık insanlar. İki dakika rahat vermiyorlar, bu insanların için Allah sana sabır versin mayyak."

"Manyak o mal."dedim gülerek.

Her zaman yaptığı gibi onuz silkip " Banane artık mayyak."

Güldüm, o da güldü.

[-]

Elimde ki poşetlerle kapıya doğru yürürken bi koruma bana doğru geldi.

"Efendim elinizdekileri alayım."

"Yok, gerek yok. Kendi işimi hallederim
" derken gülümsedim.

Başka birine kendi işimi başkasına yaptırmayı sevmezdim, doğru da bakmazdım.

"Ama efendim,"

"A-a-a gerek yok dedim, zorlamayın lütfen." ikna olmuşcasına kafasını salladı en sonunda.

O çekilip yerine doğru ilerlerken ben de kapıya doğru yaklaştım. Her yaklaşmamda biraz biraz yüksek sesler duyarken kaşlarım çatıldı.

Evin kapısı yardımcı tarafından açıldı, hoşgeldiniz derken sağolun şeklinde kafamı sallayıp gülümsedim.

Spiderman 🕸️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin