Final bölümümüze, HOŞGELDİNİZ!
Tamam şimdi sakin olalım, kızmayalım. Okay?
Sınırımız yok bugün...
Ehehhehe ay karakterlere veda etmek birazcık zor olacak.
Ama güzel bir final olacak.
Sizi çok seviyorum, hadi o zaman bölüme geçin.
__
Bölümden Alıntı;
"Sen beni değil ama küçük Aşkını, küçük Laviniayı hatta benim bile tanımadığım Yaz'ı tanıyorsun."
Yavuz Arslan'dan
Ölümler, belki de en çok istenen ama en korkulan şeydir ölüm.
Pes edersin, son çarenin onda olduğunu sanarsın, yanılırsın.
Son çareler umuttur.
Çareler hep umuttur.
Bileğine o bıçağı dayadığın an korkarsın ölümden, bütün anılar gözünün önüne serilir. Sevdiklerin, mutlu olduğun anlar belki de sevdiğin kişi.
Bazı kişiler bilmeselerde vazgeçirirler ölümden, ölümden vazgeçmek ne de değişik bir cümle?
Ölümden kimsenin yardımı olmadna vazgeçilir miydi?
Bilmiyorum.
Ama bildiğim bir şey vardı.
Beni ölümden vazgeçiren 17 yaşında ki küçüçük bir çocuktu. Beni ölmekten vazgeçiren zamanında gidişiyle parçalandığım kişiydi, kardeşimdi. Canımdan bir parçaydı, Lavinia Arslan benim yuvamdı.
O bunu bilmiyordu, belki de bilemeyecekti.
Karın boşluğunda ki derin ağrı ve ölecek gibi hissetmem de bunun bir göstergesiydi belki de.
Kardeşimle zaman geçiremeden ölüyordum, en çok da bu koyuyordu.
Lavinianın sesini duyuyordum, ama cevap veremiyordum. Gözlerimi açıp ona sarılamıyordum, göz yaşlarını silemiyordum.
Çaresizlik, ne de kötü bir şeydi.
Elin kolum bağlıydı sanki, her şeyi duyuyordum. Her şeyi. Ama yanıt veremiyordum. Gitmeyeceğim, ağlama güzelim diyemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spiderman 🕸️
HumorÖlümü isteyenler, yaşamak için bir umut arayanlardır. ‧₊˚📚✩ ₊˚🎧⊹♡ 1.#Lavinia 09.25.2023