22

4.9K 451 251
                                    

Ben bu kurguyu  ta 2019 de hayal etmiştim üstünden neredeyse 5 sene geçecek ve benim çocukluk kurgumu burada hikaye olarak yazmak beni çok duygulandırıyor.

Ve ayrıca tutması da.

Burayla ve sizinle tanıştığım için çok şanslıyım. Bu aralar duygusalım hee

Hadi bölümeee

Oy;190
Yorum;260

Aile özeldi, ailenin kırdığı kalpler de iyileşmezdi.

Aile hayatın boyunca yanında olabileceğin insanlardı diyorlardı, herkes gider aile bırakmaz diyorlardı ama aile de bırakıyordu.

Hatta çok güzel bırakıyordu.

Babam, baba diye bildiğim adam yüzünden tacize uğramıştım. O sikik beyinli yüzünden.

Kartalın ve kardeşlerine bakmak gelmiyordu içimden, tamam bu benim suçum değildi. Bunu biliyordum.

Ama ne bileyim bir şeyler vardı, bunun adı utanmak da değildi.

Kürsüden inip ne ne olduğu zerre anlamayan ve Bahaya öldürecekmiş gibi bakan Amire adımladım.

Hadi bismillah.

Yaparsın Lavinia, sen yaparsın!

Kartalın elinden biraz zor kurtarmışlardı Bahayı, ikizi ise şu iki şeytanın kafasını birbirine vurmuş ikisini aynı anda dövmüştü.

Garip bir fantazi.

En sonunda Amirin yanına gelince bana baktı, umursamadan kollarımı boynuna sardım.

"Benle çıksana."

[-]

Nazdan devam

"Benim burada ne işim var ya!?" diyen Aşkına ters ters baktım.
"Biz zaten adam öldürdük o yüzden girdik,"

İğneleyeci bakışlarını üzerime dikip konuştu. "Şüphelenmiyorum değil, ayrıca en son ikişer ikişer dövüyordun."

Göz devirdim.

Hiç bir lafın altında kalma zaten, hemen laf söyle.

Şahin abi ona bakarak konuştu, "Yavrum biz sadist miyiz? Niye adam öldürmemizden şüpheleniyorsun."

Göz devirdi Aşkın.
Sıpa.

"Evet." dedi kısaca.
Naz Arslan mahpuslara da mı düşecekti be
Defol.

Yanımda ki Kartal abim kısıkça güldü. Kaşlarımı kaldırdım, bu kızın yanında hepimizin kalkanları kalkıyordu.

Garip.

Ama güzel.

"Sen ne gülüyon lan?! Sen sanki dövmedin." dedi Kartal abime sataşarak Şahin abim.

"En son iki adamı birlikte götürüyordun Şahin!"

"Şu pezevenge bardağı yedirmeye çalıştığını gördüm Kartal!"

He onu bende görmüştüm.

"Her boku yemiş onunda yeseydi!" diyerek ölümcül bakışlarını Bahadır piçine çevirdi.

Spiderman 🕸️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin