13

6.2K 462 144
                                    

Oy; 58
Yorum; 70

13.Bölüm;

"Ulan beni niye aramadın Puşt?! Ay aşkın vallahi dayaklıksın, seni bi temiz döveceğim ama." diye beni azarlayan kıza baktım yarım ağız sırıtarak.

Yine günlerden pazartesi, ve yeni bir matematik dersi. Bu sefer ders işleniyordu ama.

"Nasıl hadlerini güzel bildirmiş miyim?" diye sordum böbürlenerek.

Ciddiyeti kaybolurken sitem edercesine güldü. Tabii bu konuşmalar sessiz bir şekilde oluyordu, yoksa ebemizi berlerdi bu kadın.

"Bildirmişsin geri zekalı, bildirmişsin." ben de güldüm.

Tabii ki de o salakla evlerine gitmemiştim.

Asla da gitmezdim bir daha o eve.
Asla asla deme.
Sus tövbe Yarabbim

"Başından beri sevmiyorum zaten bu kadını," dedi gözlerini ders anlatam kadının üstünden ayırmayıp.

Bende bende
Niye ya, ben çok seviyorum.
Salak mısın sen amına koyayım?
Hm hm

"Dimi çok gıc-"

"Aşkın ve Eva! Derse dönün."

Işkın vı Ivı dırsı dının

Salak.

Mal

"Tamam hocam," dedi Eva kısaca.

Kapının tıklanması üzeri de dersi anlatması bölünmek zorunda kaldı.

"Gel!" açılan kapıyla içeri ikizi girdi. Of be!

Ben bunları görmek istemiyorum, iyice dibimde bitiyorlar.
Öğretmenlerin?
AY HATIRLATMA HATIRLATMA
Şuan ders işliyorsunuz

Sus lan

"heh gel gel," ona karşı. İçeri girip sınıfa ufak bir baş selamı verdi.

"Al," diyerek dosyanın içinde bir şey uzattı Nazlıya.

"Kal burada boşsan,eminim sınıf çok memnun olacaktır" dedi alırken elindekileri. HAYIR KALMA DİĞER DERS KAÇICAM ZATEN GEREK YOK HİÇ GÖRMEYELİM BİRBİRİMİZİ

"Yok kanka, senin şansın yok." ağlar gibi ses çıkarttım.

"tamam o zaman, sen devam et anlatmaya." gözleri bana değindikten sonra cevaplamış, ve yarım ağız sırıtmıştı.

Pislik!

"Yok vallahi olmayacak böyle, beni assanıza." dedim, ellerimi boğazıma sarmıştım yalandan.

"Aşkın ölmek istiyor hocam! Hatta şuan kendini boğuyor." diyen Oflaza kadardı ciddiliğim.

Üf sus be.

"Aşkın ölmek istiyor ne oğlum?"

"Aşkın ölmek istemiyormuş Hocam!" gerzek.

"Geri zekalı." dedi Haydar gülerek.

Nazlı öğretmenler masasına dosyaları bırakırken güldü, Naz ise masanın yanında ki kalorifer'e yaslandı. Bizim masanın tam hizasındaydı kalorifer, duvar kenarında oturduğum için aramızda az bir mesafe vardı.

"Boş yapıyorsun Oflaz." diyen Pınar  dudaklarını büzüp yalandan kırılmış gibi yaptı.

"Üzüyorsun Pınar sütü."  bu sefer gülmemi tutmadım. Benimle birlikte tüm sınıf gülmüştü. Pınar da gülecek gibi olsa da yalandan kaşlarını çattı.

"Tamam tamam, kızma."

[-]

"Hocam ara verelim ya." diyen Sanemi takmadı. Harbi beynim sulanmıştı.

Spiderman 🕸️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin