Kıyamadım size ama bu sefer sınırı geçin
Vay be ne ara 19 olduk
Kendimi çocuğunu büyüten anne gibi hissediyorum (o nasıl oluyo bilmiyorum)
Öhm öhm! Bişeycikler diyecem
Sizi çok seviyorum lan
Çok hoşuma gidiyorsunuz, çok teşekkür ederim hepinize ayrı ayrı.
Mutlu olmamı sağlıyorsunuz umarım hayatınızın her alanında mutlu olursunuz.
Teşekkür ederim
O zaman 19. Bölüm hayırlı uğurlu olsunnn
Oy;134
Yorum; 2009. Bölüm;
"Ne yaptın be yaptın?! Ne dedin lan sen? Evet mi dedin? Yok ben sağırlaştım herhalde. Yanlış duyuyorum." dedi Ceren.
ALLAH BENİM BELAMU VERSİN
MALSIN LAVİNİA
KATIKSIZ MALSIN
"Maalesef hayır Ceren, olur demiş. Baya baya! Aşkından öldüğü çocuğa olur demiş." dedi Eva.
Ağlıyormuş gibi sesler çıkarıp ellerimi yüzüme koydum.
Çıldırcam
"Bar da," dedim onların bakışlarını üzerime toplayarak.
Ardından devam ettim, "Onu bi kızla öpüşürken gördüm."
"Ne?!"
"Ne?!"ikisi de aynı anda bağırırken arkamızdaki arkadaşlarımızın bakışları bize döndü.
" yok Barlas değildir o, barlas olsa yerinde duramazsın." konuşan özgeydi. Az konuşur öz konuşurdu.
"Ne diyon lan?"
"Noluyo oğlum?"
Dönerciye gidiyorduk, iş yerinden bir kaç kişi. Normalde Ceren Amir'i de çağırmıştı ama gelmemişti.
Yoktu.
Of!
[-]
Sağ tarafa döndüm bu sefer.2 saat olmuştu geleli eve. Hiç kimseyle konuşmadan yukarı çıkmıştım.
Ve uyuyamıyordum.
Gözüme zerre uyku girmiyordu. Gözümü kapatsam o toprak rengi gözleri görüyordum.
Bana olan bakışları aklımdan gitmiyordu. Hayal kırıklığına uğratmıştım. İğrenç biriydim.
Canım yanıyordu. Canımı yakmıştı, acısı gider diye ben de onun canını yakmıştım.
İğrenç'im.
Bazı gerçekleri ortaya döküp anında o Baha denen yarrakla ayrılacaktım. Sadece biraz zamana ihtiyacım vardı.
Ardından Amir'in dudaklarına yapışıp 'Artık helalimsin koçum' demeyi düşünüyordum.
Bunu yapmazsam içimde kalırdı, kesin yapacaktım.
Gözlerimin dolduğunu hissedince yatakta oturur hale geldim.
Yavaş yavaş yaşlar akmaya başladı, bir damla diğerini kovaladı. Ağzımdan istemsizce bir hıçkırık kaçtı.
Duyulmasın diye elimle ağzımı kapattım.
Neye ağladığımı bilmiyordum.
Bana söylenen yalanlara da ağlıyordum, sevdiğim adama ağlıyordum. Motorcu Amir'ime ağlıyordum.
Yaşayamadığım çocukluğuma ağlıyordum, asla olamayacak ablalarıma ağlıyordum, Kartalın her ne kadar itiraz etsemde bana babalık yapmasını istememe ağlıyordum. Küçüklüğüme ağlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spiderman 🕸️
HumorÖlümü isteyenler, yaşamak için bir umut arayanlardır. ‧₊˚📚✩ ₊˚🎧⊹♡ 1.#Lavinia 09.25.2023