12

6.4K 471 182
                                    

Size kıyamadım, ve attım. Ama bu sefer sınırı kaldıramam.

Sınır oy; 50 yorum; 65.

Yaparsınız yaparsınız. Hem okunmaya göre azzz.

12.Bölüm;

Fırtınalarım olsa da, bu ara güneşliyim. Diye devam etti şarkı. Kalbimde bir boşluk vardı, o boşluğa neyin gelip de yapbozun tamamlanacağını bilmiyordum. Hadi küçükken yapboz yapardık, son bir parça kalınca onun ortalıkta olduğunu fark edip her yeri arardık. Ama asla çıkmazdı o yapboz parçası ortaya,  sonra annemiz evi süpürürken o parça süpürgenin içine kaçardı. Bir kara deliğe girerdi sanki, anneme o parçayı vermesi için sürekli yalvarırdım.

Ama her seferinde su sözü duyardım, "Hayır! O pis şeyi elleyemezsin Lavin!" 

"Anne," derdim, "yıkacağım söz, pisliklerden temizleyeceğim onu." desem de asla ikna edemezdim. Bu sözümden sonra sadece şu cümleyi duyardım, "Bazı pislikleri ne kadar yıkarsan yıka, asla arınmaz Aşkın."

Bu cümlenin anlamını yıllar sonra öğrenmiştim, ne alaka ki derdim her seferinde. Onun anlamını öğrenince çok ağlamıştım aslında, içim dışıma çıkana kadar ağlamıştım o gece. Hem yağmur damlaları ıslatıyordu yüzümü hem de hıçkırıklarım. Ellerimde kan vardı, be her zaman elleri sıkı sıkı yıkasam da kokusu geçti ama hissiyatı her zaman benimle kalmıştı.

Her neyse o günün üzerinden yalnızca 1 hafta geçmişti ve her şey yolunda gidiyordu. Garip bir şekilde.

Takip edilme hissiyle telefonumu açıp, kamerayı açtım. Tahminlerim doğruydu, 40'lı yaşlarında bir dayı sersem bir şekilde arkamdan yürüyordu. Siktir, bir de bununla uğraşacağız.

"Şişt! Güzel kız." yüzümü buruşturup ani bir hareketle arkamı döndüm. Yumruğum anında yüzünü bulurken bacak arasına da tekme atmıştım. Acıyla yüzünü buruşturdu, aldığım kokuyla ben yüzümü buruşturdum.

İğrenç kokuyordu piç!

"Ne yapıyorsun lan sen orosp-" demeye kalmadan yakasından tutup kaldırdım. Diğer yumruğumu da yüzüne geçirirken eli yüzü kan olmuştu.

"O lafı senin götüne sokarım orospu çocuğu!" Diz üstü şekilde yerde dururken tekme attım tam yüzüne, 

Bir alkış sesi duydum, omzumun üstünden arkama baktım. Bir yandan alkışlarken bir yandan da ıslık çaldı. Sinirle nefesimi verdim. 

Motoruna yaslanmış beni izliyordu. 

"Çok güzeldin güzelim, ama sıra bende." göz devirip kenara çekildim. Yüzünde ki alaylı ifade gitmiş hırsla adama doğru yürümüştü. Bir posta da o döverken konuştum. "Tamam hadi şuna napıyorsan yapta, götür beni."

"Hay hay kraliçem, bu piç sana bir şey yaptı mı?" dedi sonda ciddileşip, tekrar göz devirip başımı iki yana salladım.

"Bir aha, bir kıza, hele ki bir kadına yavşadığını görürsem o çükünü keserim! Anladın mı lan beni orospu çocuğu?!"

"Anladım, anladım ne olur bırak gideyim."

İttirerek bıraktı Amir, adam koşa koşa giderken eliyle motoru gösterdi.

" E bıraktın adamı ya başkas-"

"Bizimkiler halledecek, endişenlenme."

[-]

"Abi kes şunu! Lavinianın yapacağına inandın mı gerçekten?!"

"Efe! O kız için abine bağırmayı bırak! O gelmeden önce ki disiplinin unuttun sen, hatırlatmak gerekiyor." Efenin ve Nazın yani Çisenın sesi kaşlarımı çatmama sebep oldu. Noluyor lan, hiç bir fikrim yok.

Spiderman 🕸️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin