16

5.7K 444 175
                                    

Sınırı çok çabuk geçtiniz oğlum abanzjjsz

Oy; 80
Yorum; 100

"Hoş geldiniz efendim, buyrun." diyerek elimde ki defteri masaya koydum.

Yağmur da tanıdım senii yağmuru da sevdim seni de yağmurdan çok

"Teşekkürler, çay ve sushi alayım."dedi adam defter de gözlerini gezdirip.

"Hemen geliyor." deyip başımı salladım. Geri defteri alıp mutfağa doğru yürümeye başladım.

Uykusuzdum.

Lavinia Aşkın Arslan uykusuzdu lan
Aman Allahım dünyanın sonu geliyo

İlk defa uyamamıştım.

Ciddiyim.

Normal de acılarını uyuyarak geçiren ben ilk defa uyuyamamıştım.

"Aşkolar sushi ve çay istendi, 7 numaralı masanın." enerjik bir giriş yaptım mutfağa.

"Aşko ne kız?" dedi Sevde abla.

"Aman abla, onun dilinden anlamayız boş ver." dedi Amir.

"Kes sesini çocuk! Vallahı saplarım sana şunu." dedim bir anda tezgahta ki bıçağı alıp.

Geri gitti aniden.

"Ya kızım seni bıçaklarla bi sorunun mu var?! İndir şu bıçağı! Hasbinallah."

"Bıçaklarla değil senle sorunum var bebe."

"Lavinicağım uzaklaşır mısın benden hayatım?" dedi ona yaklaşan bedenime değiş de elim de ki bıçağa bakarak.

O kızlara da uzaklaşır mısın diyor muydu?

Ya da dalga geçiyor muydu onlarla da?

"Defol Amir defol," geri çekilip bıçağı masaya bıraktım. Sonra ani duygu değişimimle birlikte mutfaktan çıktım.

Ne ara bu kadar duygusala bağlamıştım ben?
Elimin tersiyle dolan gözümü sildim.

Regliydim.

Maalesef ki.

"Ya Lavin! Alınma şaka yapmıştım yemin ederim. Üzmek istemedi-" ona bakmamak için hızlı hızlı yürümeye başladım.

"Ya dursana!" aynı hızlı adımlarla peşimden geliyordu.

"Tamam Amir bi dur, alınmadım. Ayrıca alınacak bir şey yok orta-" demeye kalmadan kolumdan tutup beni kendine çevirdi.

Gözlerimin dolduğunu görüp şaşkınlıkla yerinde donarken elimle sildim gözümü.

"Sen ağladın mı? Vallahi bilerek demedim. Yemin ederim, üzmek istemedim. Sadece korktum bir an, uzaklaşma. İstemiyorum uzaklaşma benden."

"Hayır ağlamadım Amir, önemli değil ayrıca. Alınmadım gerçekten, bir an aklıma bir şey geldi sadece o kadar." dedim içim de söylediği şeylerin şaşkınlığı varken.

Böyle mi düşünüyordu gerçekten?
Yok düşünmüyo muhtara diyecek bunları senin üzerin de deneme yaptı sadece.

"Emin misin?"

"Emin değil Lavinim."
İğrenç

Güldü, gözlerini devirerek.

Gamzelerini belli edecek kadar olan gülüşüne baktım, bende gülümsedim.

"Şu espirilerin'e benden başkası katlanamaz biliyorsun değil mi?"

"Çok teşekkürler ya, ne kadar da naziksin."

Spiderman 🕸️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin