02.00

659 135 170
                                    

Selam bölüm başına bir çiçek isterim şimdiden iyi okumalar 💐

Bölüm şarkıları :

Jamie Duffy - Solas

Ólafur Arnalds , Arnór Dan - So far

               💐💐💐💐💐💐💐💐

Aynalar bana her zaman çok şey hatırlatır .

Bazen unutulmuş hayatları ,
Bazen kırılan kalpleri ,
Bazense geçmişimi .

Aslında aman aman kötü bir geçmişim yok tek sıkıntı yetimhanede büyümem . Ama buna fazla üzülmüyorum çünkü bana kattığı ve hayatıma dokunduğunu çok şey oldu , tabi abim olmasa bunlar olmayabilirdi .

Ailem beni durumları olmadığı ve bakamayacaklarını düşündükleri için yetimhaneye bırakmış , bu nedenle onlara kızamıyorum veya içimde bir kin beslemiyorum.

Abimden bahsediceksem 26 yaşında , benden iki yaş büyük . Onunla 17 yaşında tanıştım yani bundan 7 yıl önce .

Annem kalp krizi geçirmiş , babamda onsuz bir hayat düşünmekten korktuğu için intihar etmiş .

Abim hep beni aramaya çalışmış ama ailem hep önünü kesmiş . Nedeni ise onları affetmeyeceğim ve istemeyeceğim düşünmeleri . (🤦🏻‍♀️)

Tabi annem ve babam da gidince kendini toparlayıp tek hedefi beni aramak olmuş ki şuan buradayım .

Bana ilk "abin var Armin , seni almaya gelen bir abin var " dedikleri zamanki heyecanımı unutamıyorum .

Kalbim duracakmış gibiydi , sanki o an nefes almıyormuşum gibi ya da cidden almamıştım . Heyecanlı , tedirgin , meraklı ,mutlu ve daha birsürü duyguyu aynı anda yaşadığım ilk andı .

Bu düşüncelerimi bozan beni abimin araması oldu .

Asker olduğu için her zaman arayamazdı . Müsait olduğu her dakika arar ve halimi hatırımı sorardı .Telefonu bekletmeden en kısa sürede açtım.

"Alo , nasılsın mükemmel ,güzel, zeki ve bi o kadar da aptal kardeşim ? "

"İyiyim mükemmel abicim sen ?"

"Bende iyiyim güzelim , boş zaman bulunca arayayım dedim . "

"İyi yaptın "

"Aslında aynı zamanda bir haber de vereceğim "

"Ne haberi ? "

"Haftaya oradayım" Hadi ordan hayatta inanmam .

"Nasıl yani ciddi misin ? "

"Hm hm  "

"Ciddisin yani "

"Yok Armin şaka yapıyorum tövbe estağfurullah ya "

"Tamam be kızma hemen "

"Neyse haberi verdiğime göre gitmem gerekiyor , seni seviyorum güzelim Allah'a emanet ol "

"Bende seni seviyorum , kendinize dikkat edin . "

Abimi düşünürken abimin araması nasıl bir şans acaba ?

Bir dakika ne şansı birşeyi atladım . Abim temizlikte hassas ve eğer evimi görürse bırakın evi beni kardeşlikten reddeder.

Yani işlerimin olmadığı bu günü evi temizlemek için ayırsam  en fazla ne kadar kötü olabilir ki ?

İlk olarak en dağınık odalardan başlarsam zordan kolaya doğru daha iyi olur.

Görende sanacak üçüncü Dünya savaşına hazırlanıyorum , ama napayım temizlik yapmayı bırakın su içmek için gidip almaya üşeniyorum. 

Kanlı Cinayet Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin