08.00

395 49 126
                                    

Herkese selamm , yeni bir bölüm ile beraberiz .

Bu bölüm gerçekten kafa karıştırıcı bir bölüm oldu .

Daha fazla sizi tutmak istemiyorum .

Hepinize iyi okumalar 🐙

°°•°°

Bölüm şarkıları - 🎧

Deux Frères - PNL

Uyku - Son Feci Bisiklet

J'comprends pas- PNL

Wicked Game - Chris Isaak

Başlamadan önce çiçekleri alayım 💐💐💐

☆★☆★☆★☆★☆

Arabanın içinde derin bir sessizlik hakimken Duygu son sürat ciddiyetle araba sürüyor , Armin ön koltukta derin düşünceler içinde yolu seyrediyor , Giray ise arka koltukta uyukluyordu.

"Neler düşünüyorsun ?"Duygu'nun sorduğu soru ile Armin'in ona dönmesi bir oldu .

"Sormanı beklemiyordum ." Duygu meraklı gözlerle bakmaya devam edince Armin ciddi olduğunu anladı .

"Sadece kafam karışık ve bu karışıklığı çözmeye çalışıyorum , oraya geleceğimi nasıl biliyordu ? Aklım almıyor .'' Duygu anladığına dair kafasını salladı .

''Kesinlikle orada olduğuna eminiz fakat bizim geleceğimizi bilmesi şüpheli ''

Duygu'nun dedikleri üzerine Armin anlamaz bakışlarını sürdürdü .

Tesadüf olması normal değildi .

Duygu Armin'in dediklerini duyuyormuş gibi tekrardan ona kafasını salladı .

Her zamanki gibi o bir şey söylemesede Duygu onu anlıyordu .

Fakat her zamankinden durum biraz daha farklıydı , Armin bu sefer kafasıdaki karışıklığa son veremiyordu .

Duygu her zamankinden daha düşünceli duruyordu ve buda oldukça garipti .

Armin ve Duygu'nun sessiz anlaşması devam ederken arka koltuktaki Giray'ın sesi sessizliği bozdu .

''Duygu benim bir işim var beni ışıklarda bıraksana .'' Duygu anlamaz bakışlarını Giray'a çevirdi .

''Minübüsçü müyüm ben ışıklarda bırak diyorsun lan ? " Duygu'nun bu dediğine ikiside sessizce kıkırdadı .

Aradan 10 dakika sonra Armin ve Duygu yolculuklarına devam ediyorlardı . Giray ise işinden dolayı gitmişti .

''Duygu beni büroda bıraksana , halletmem gereken bir kaç iş var .''

Armin'in bu dediği ile Duygu'nun ters bakışları bu sefer Armin'i buldu .

Kesinlikle bilerek yapıyorlardı .

Kendi kendine la havle çekerek Armin'i büroda bırakmak için ters yola girdi.

Yol büroya çok uzak olmadğı için yaklaşık 7-8 dakika sonra Armin büroya gelmişti .

Geldiği gibi Ömer'le kendini odada bulması bir oldu .

Ömer Armin'in anlattıklarını hem not ediyor hem de sindirmeye çalışıyordu .

Bunu yaklaşık 10 dakika boyunca yaptılar ve şimdi sıra düşünmekteydi .

Derin sessizlik Ömer'in sesi ile bozuldu .

Kanlı Cinayet Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin