Herkese selam , aslında diyecek bir şey bulamadım o nedenle sizi daha fazla tutmadan okumaya bırakıyorum
<3Bölüm şarkıları :
PNL - J'comprends pas
Lou Doillon - Where To Start
(İki şarkının alakasını arıyorum :) )
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın .
İyi okumalarr 💐❤️🩹💖
Bölüm başı çiçekleri alayımm 💐💐
☆★☆★☆★☆★☆★
Olanlardan 2 gün sonra
Bazı yıldızlar tıpkı hayatlarımız gibi kayardı,
Bazı yıldızlar ise bizi geçmişe götürürdü .
Geçmişe gitmek için bir gelecek gerekiyordu
Gelecek içinse bir hayat ...
Peki benim gerçekten bir hayatım var mıydı?
İşte bu soru biraz şüpheliydi.
Evet yanımda insanlar vardı arkadaşlarım vardı abim vardı ama ben neden hala yalnız hissediyordum .
Aklımdaki düşünceleri bozan çalan telefonum oldu . Giray arıyordu , her zamanki gibi dalga geçip eğlenmeye çalışıcaktı kesin .
"Alo , Armin nerdesin ? " Nerde olduğumu biliyordu , daha 2 saat önce yazmıştı neden sormuştu anlamadım ama üstünde çok durmadım .
"Hala bürodayım işleri hallettim , birşey mi oldu ?" Derin nefes aldı ve geri verdi , sanki bir sıkıntı vardı .
"Bi sıkıntı mı var Giray ? "
"Hayır , hayır sadece müsaitsen atacağım konuma gel diyecektim , seninle konuşmak istiyorum . "
"Tamam çıkıyorum at sen konumu , yalnız uzak bir yerse benzin paramı sen ödersin söyleyeyim . " Küçük bir kahkaha attıktan sonra konuşmaya devam etti .
"Tamam tamam sen gel bir , sonra bakarız ona . " Onaylayıp telefonu kapattım ve attığı konuma baktım . Fazla uzak bir yer değildi .
Deri ceketimi ve çantamı askılıktan alıp bürodan hızlıca çıktım.
Yaklaşık 10 dakika sonra attığı konuma gelmiştim . Renkli ve tatlı bir kafeydi , hızlıca içeri girdim ve gözlerimle Giray'ı aramaya başladım . Arkalarda oturduğunu görünce oturduğu masaya gittim ve klasik kafasına vurup selam verdikten sonra vakit kaybetmeden lafa girdim .
"Dökül bakalım, ne konuşmak istiyorsun?" Ne kadar belli etmemeye çalışsamda deli gibi merak ediyordum .
"Ne düşünüyorsun ? " Ne konuda onuda söyleseydin bari .
"Hangi konuda ?" Hızlıca cevap verdi .
"En son olan olaydan bahsediyorum ."
"Ha Betül konusu , bu konuyu konuşmasak Giray."
"Konuşmayalım çünkü zaten Betül konusundan bahsetmiyorum. Sahilde konuşmuştun ya bir çocukla hatta Yıldız yazdırmıştı kahve bardağına ondan
bahsediyorum."Olayın akşamı Giray ve Duygu'ya anlatmıştım , ne kadar kırgın olsamda anlatma ihtiyacı duymuştum .
Onlarda benimle aynı şeyi düşünmüşlerdi daha doğrusu Giray hariç . Olayı onlara anlatmaya başladığım zaman Duygu ne kadar normal tepkiler verse de Giray ya hiç tepki vermiyor ya da bi anda tepki veriyordu gariplik sezmiştim ama daha sonra düşünmek için aklımın bir köşesine not etmiştim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Cinayet
Mystery / Thrillerİstanbul'un yağmurlu bir gecesinde yağmur değilde , insanların günahları üstümüze yağıyordu sanki. Hani derler ya fırtınadan önceki sessizlik aynı onun gibiydi her sokak , ya da ben öyle hissediyordum Elimdeki kanlı bıçak ve önümdeki kızın heryeri...