05.00

408 120 180
                                    

Selamm

Söyleyecek bir şey bulamadığım için uzatmadan bölüme geçelim .

İyi okumalar 💗

Bölüm şarkıları 🎧🫀

Chris Isaak- Wicked Game

Angelo Nicola Giuliano -Out time

PNL - J'comprends pas

Bölüm başı çiçekleri alayımm 💐💐

                 ★☆★☆★☆★☆★

Fakat beklemediğim birşey vardı .

Bir çift kahverengi göz ve gamzelerin bana bakışı. "

 **
                 
"Sonunda geldin." Sahilde gördüğüm ve kahve bardağına Yıldız yazdıran adam tam şuan karşımda duruyordu . Ya da ben aynı konuyu çok düşünmekten halisülasyon görüyordum .

"Anlamadım ?" Ağzımdan çıkabilen tek kelime bu oldu .

"Diyorumki , sonunda geldin dedektif ." Buraya neden gelmişti ki ? Yoksa sapık falan mıydı ?

Yavaşça masama doğru yürüdüm ve ceketimi askılığa astıktan sonra tam karşısına oturdum .

"Neden burdasın ? Ayrıca  o gün sahilde bana verdiğin kahve bardağında neden Yıldız yazıyordu ?" Evet ard arda iki soru sordum ama eğer biraz daha içimde tutsaydım çıldırabilirdim .

"Sakin ol dedektif cevaplayacağım hepsini , ilk hangisini cevaplamamı istersin?"

"Neden o gün sahilde bana verdiğin bardakta Yıldız yazıyordu ?"

"Öyle mi yazıyormuş , Allah Allah ben niye farketmemişim ya ?" Dalga mı geçiyordu bu ?

"Dalga mı geçiyorsun? Düzgünce cevapla işte ."

"Aklıma bir isim gelmedi bende ölen kardeşimin ismini söyledim . " Şaşırmıştım bunu beklemiyordum  içimdeki cevapsız sorulara son vermiştim ama aynı zamanda üzülmüştüm .

"Başın sağ olsun , eğer üzdüysem özür dilerim ."

"Teşekkür ederim ve özür dilemeye gerek
yok ." Ne diyeceğimi bilmiyordum , soru sormaya devam etmeli miyim yoksa sesiz mi kalmalıyım .

"Devam etmeyecek misin ? " Zihnimi mi okudun eğer öyleyse zihnimden çık lütfen gizemli adam .

"Evet , edicem " Derin bi nefes aldım ve şuan sormam gereken en mantıklı soruyu sordum .

"Neden burdasın ?" Meraklı gözlerle ona bakarken o sadece gözlerime bakıyordu .

"Gözlerim kahverengi bu kadar ilgi çektiğini bilmiyordum basit bir renk  ."

"Senin o basit kahve dediğin gözler bazen bazı kişilere fazla anlamlı geliyor , bu nedenle basitliği takma . "

Hey ne düşmesi sadece yerleri siliyorum !

Aradan saniyeler geçtikten sonra 32 diş sırıttığımı yeni farkettim ve hemen ciddiliğimi ön plana sürerek soruyu tekrarladım. 

"Neden burdasın ?" Onun verdiği cevapsa gülmek oldu .

"Lütfen birdaha gülerken ciddileşmeye çalışma . Komik ve tatlı oluyorsun ciddi değil. "

Gerçekten bir kere rezil olmasam şaşırırım. Şuan bi kuleden aşağıya atlama şansım falan var mı acaba ?

Kanlı Cinayet Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin