❄•[23]•❄

12 0 0
                                    

Korea Południowa-Seul
1 marca, 2014 rok

Siedziałam znudzona w studiu muzycznym w wytwórni, pisząc piosenke.Czasami jak się nudze, słowa piosenki same wchodzą mi do głowy.
Ale tak jest tylko czasami.

Na biurku był bałagan kartek, różnych papierów i karteczek przylepnych.Już naprawdę się zaczynam zastanawiać kiedy te studio doprowadze do stanu
n o r m a l n e g o użytkowania.

Pisałam piosenke w komputerze i od czasu do czasu robiąc podkład.
Popijałam już trochę ostygłą herbate i nagle usłyszałam dość głośno otwierane
drzwi i zobaczyłam w nich jak nikogo innego jak...JungMi.

—Co ty tu robisz? — byłam trochę zdziwiona dlaczego tu przyszła.Ale oczywiście nie przeszkadzała mi jej obecność! Przecież ja ją...? Lubię? Kocham? Ale może bardziej taką miłość przyjacielska? A może taką...Prawdziwa?

—Przyszłam, bo mi się nudzi, a jako , że iż nie wiedziałam co ze sobą zrobić, przyszłam do Ciebie! — podeszła do biurka i oparła się o niego, podpierając rękoma.Przybliżyła blisko twarz, blisko mojej.Dla mnie to było za blisko...

—Ale jak weszłaś? Przecież tu mają wstęp staf i ogólnie pracownicy i idole, na przykład ja.— wskazałam na siebie mając "lekko" zdziwiony wyraz twarzy.
Co ona niby powiedziała? A nawet gdyby powiedziała, że jest ze stafu to musiała pokazać karte.

— Powiedziałam, że jestem makijażystką. —uśmiechneła się przekonująco podchodząc do mnie i siadając na małej pufie.

—A karte? Przecież bez niej by Cię nie wpuścili. —

—Powiedziałam , że zapomniałam wziąść z domu.—

—I uwierzyli? —

—A jest ktoś,kto by mi NIE uwierzył? —dała nacisk na słowo " Nie"
—Jesteś nie możliwa — pokiwałam głową i wróciłam do pisania piosenki.
JungMi obserwowała co robię, z dużym zainteresowaniem.Chyba lepiej nie wiedziała o czym jest piosenka...
(nie, nie o tym zboczuszki ;3)

Dziewczyna przybliżyła się bliżej mnie.
No można powiedzieć, że się nachyliła tak, że widziała wszystko idealnie co robię na komputerze.Czułam jej lekki oddech na szyji.To było...niezręczne.

—Co się tak nade mną nachylasz? — zapytałam wkońcu przerywając niezręczną cisze.JungMi odsuneła się ode mnie.

—A tak poprostu.A zapomniałabym zapytać.Jak tam twój comeback? Według mnie naprawdę się podobał.A najbardziej piosenka "Hate Me,Love Me"
Zakochałam sie w tej piosence— powiedziała JungMi zgarniając włosy ręką.Zrobiło mi się cieplej na Sercu.Poświeciłam dużo czasu na napisanie piosenek, nagranie ich, nagrania MV do nich i zatańczyć choreografie...

—Dobrze słyszeć.Dużo poświeciłam na to czasu..—uśmiechnełam się ciepło, i zauważyłam że JungMi się...Rumieni?
Czy to znaczy że ona czuje to samo co ja? Nie no Vanessa nie można stwierdzić, że jak ktoś się rumieni to ta osoba coś do nas czuje? A może...?
Nie! Chyba nie...

—No chyba będę się już zbierać.Nie będę Ci przeszkadzać, pewnie masz jeszcze dużo pracy. — odparła wstając z pufy kierując się w stronę drzwi.Pomachała mi na pożegnanie i wyszła ze lekkimi rumieńcami na twarzy.
Czułam się przez chwilę i wróciłam do pracy.
I tak mi minął cały dzień...

~•❄•~


Hej!
Dawno mnie nie było co?
No ale, wicie szkoła, nauka, szkoła, nauka..
Ja już się nie mogę doczekać wakacji, a wy?
A jeszcze bym zapomniała! Chciałam wam poinformować, że w następnym rozdziale będzie rok 2016,bo nie chce mi sie opisywać po kolei miesięcy roku 2014 i 2015.
Mam wobec naszej bohaterki plany, więc...
Wyczekujcie!
Miłego/Miłej Dnia/Nocy życze
Bye~❄
( przepraszam że taki krótki :(( )


 

𝐁𝐈𝐆 𝐇𝐈𝐓 𝐒𝐈𝐍𝐆𝐄𝐑 || 𝐒𝐍𝐎𝐖 𝐆𝐈𝐑𝐋Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz