-Jestem! Przepraszam...-wydyszałam podchodząc do niej.Widząc jak bardzo się stresuje podeszłam do niej i połorzyłam na jej ramionach.Wziełam głęboki wdech i wydech i powiedziałam swoją "przemowe" :
-Słuchaj Vanessa...Bardzo długo się zbierałam żeby Ci to powiedzieć, ale nie byłam na tyle odważna aby to powiedzieć.A o tuż...Zakochałam się w Tobie.Tak.Dobrze usłyszałaś.Zakochałam się. Ja rozumiem co możesz teraz myśleć.Pewnie mnie teraz odrzucisz.
Zatkało mnie.Niedowierzałam.Myślałam że nic do mnie niech czuje, a tu co?
Właśnie wyznała mi miłość!
Przez chwilę otwierałam i zamykałam usta z wrażenia.-Ja...Niewiem co powiedzieć...J-Ja...-
Dlaczego ja się jąkam? Na twarzy Dziewczyny zobaczyłam cień obawy i zaniepokojenia.-J-Ja..Też Cię Kocham...Zakochałam się w tobie od naszego pierwszego spotkania...- teraz,gdy to powiedziałam wypuściłam wraz ze słowami stado motyli.Stało się teraz coś nieoczekiwanego.JungMi przyciągneła mnie do siebie za kark i pocałowała.
Rozszerzyłam oczy z wrażenia,ale oddałam pocałunek.Obiełam JungMi mocniej.Odderwałyśmy się od siebie jak zabrakło nam powietrza.-A więc teraz oficjalnie jesteśmy parą?
-Tak - uśmiechnełam się do niej.Przytuliłam ją do siebie.Uśmiechnełam się w jej włosy.
Jestem szczęśliwa, że w końcu nie muszę ukrywać swoich uczuć.Oderwałyśmy się od siebiePo chwili ze sceny zeszli BTS.
-Teraz twoja kolej.Dasz radę, wierzę w Ciebie- powiedział NamJoon i przytulił mnie.Oni poszli na swoje miejsca na widowni i powinnam być teraz ja.
Wziełam swój mikrofon i przyczepiłam ( niewiem jak się nazywają takie mikrofony sorry ) go ucha.JungMi życzła mi szczęścia i poszła na widownie.Mój występ zaczął się takim intro,którym było tykanie zegara.Powoli i krótko.Było słychać poprzeplatane nuty piosenki "We Are One" ale także piski i krzyki fanów.To wywołało wielki uśmiech na twarzy poszłam z personelem pod scenę.Weszłam na Platforme i stanełam na niej.Tancerze byli już scenie i wykonywali przez nich zrobioną choreografie.
"Wjechałam" na scene gdy pierwsze nuty "We Are One" rozbrzmiewały po całej Arenie.Piski i krzyki stały się głośniejsze a moi fani zaczęli jeszcze mocniej i szybciej wymachiwać lightstickiem który się świecił na neonowy niebieski,granatowy i biały.
Powiedziałam do siebie :" Czas rozwalić te scene "
~•❄•~
Już było po całym występie i poszłam na widownie.Usiadłam koło JungMi która trzymała mój lightstick tak mocno, że myślałam, że zaraz pęknie pod takim mocnym uciskiem.
-Vanessa! Byłaś niesamowita! Dosłownie rozwaliłaś scene! Ty na bank wygrasz! - przytuliła mnie niemal mnie dusząc.Oderwała się ode mnie.Światło które padało z Lightsticka było rażące w oczy więc patrzyłam na scene.Co mnie podkusiło, żeby dać takie mocne światło do lightsticka? Przecież jeden taki to mógłby posłużyć jako żarówka.
Wystąpiło kilka grup w tym BLACKPINK.
Bardzo mi się spodobał ich występ.Playing with fire wpada w ucho,Whistle też.~•❄•~
Prędzej czy później musiał nadejść ten moment.Czyli kto wygra.Boże...Niech to będę ja...Kobieta w błyszczącej sukience, stała przy mikrofonie trzymając koperte gdzie się znajduje zwycięzca.Mówiła długie przemówienie co teraz mało mnie interesowało.
Serce waliło mi jeszcze mocniej niż wtedy, kiedy miałam wchodzić na scene.
Ahh, kiedy będzie wynik!?-A więc wygrywa...- zrobiła specjalną pauze.Otworzyła koperte i wzieła wdech i wydech.Powiesz wkońcu kto?
-Snow Girl,Gratulacje! -
Nie dowierzałam w to co teraz się stało.
Ja...? Wygrałam..? Nie mogę w to uwierzyć...Ja..Ja...JA WYGRAŁAM!
Mój Boże...
Zakryłam oba rękoma usta i nos idąc na scene odebrać nagrodę.Kobieta podała mi złotą statuetkę która swoją droga było trochę ciężka.Brązowowłosa podała mi mikrofon, zapewne abym wykonała przemówienie.-Umm...Nawet nie wiem jak zacząć.Ta nagroda jest dla mnie bardzo ważna.Bardzo Dziękuję.Teraz czuje radość, euforię a zarazem lekki smutek.
Dzisaj każdy starał się jak umiał,wylał siódme poty.Każdy się starał.Trzymam kciuki za tych,którzy czekają na wyczekiwaną nagrodę.Jeszcze raz bardzo dziękuje.- oddałam mikrofon prowadzącej,ukłoniłam i zeszłam ze sceny.JungMi rzuciła się na mnie mości przytuliła dając mi buziaka w policzek.Pojechaliśmy do wytwórni, a ja razem z JungMi do mojego dormu.Dziewczyne podwiozłam do domu.Spojrzałam na jej twarz a ona połorzyła ręce na moich policzkach i mnie pocałowała.To może zabrzmi dziwnie ale my jesteśmy parą od paru godzin..Tak też jestem zdziwiona.
-Pa ~ - pomachała mi i wyszła z samochodu machając mi a jej odmachałam.Podjechałam pod mój dorm,weszłam do niego przebrałam się w normalne ciuchy i poszłam spać.To była moja pierwsza statuetka w moim życiu...
~•❄•~
Hej! <333
Przepraszam, jeśli będzie coś nie tak,źle napisane czy coś ale ja zazwyczaj nie oglądam takich gali :/
I przepraszam że wygrała Nasza słynna
✨Snow Girl ✨ wygrała a nie BTS.
Tak btw przepraszam ( znowu ) że obiecywałam że druga część miała się pojawić w niedzielę ale jednak nie miałam czasu ale jest teraz więc to jest najważniejsze ❤
Miłego/Miłej Dnia/Nocy życze <3
Bye~❄
CZYTASZ
𝐁𝐈𝐆 𝐇𝐈𝐓 𝐒𝐈𝐍𝐆𝐄𝐑 || 𝐒𝐍𝐎𝐖 𝐆𝐈𝐑𝐋
Ficção AdolescenteKsiążka opowiada o zwykłej dziewczynie ktora przyleciała do Koreii Południowej,po to aby spełnić swoje marzenie.Da rade przetrwać w obcym kraju? Czy uda jej się spełnicie swoje marzenie? Ale czy też....zakocha?