❄•[7]•❄

25 1 0
                                    

~•❄•~

Miesiące mijały a ja dalej wyczekiwałam swojego debiutu.Co jak co ale już nie mogę się doczekać!

Ale też bardzo tęskniłam za moimi rodzicami.Chciałabym ich przytulić,spędzić razem czas jak to robiliśmy zanim wyjechałam z kraju.

Ale tak jak z obietnicą rozmawialiśmy ze sobą.Czy to normalnie czy przez kamerke.

W szkole nic się nie dzieje ciekawego.
W wytwórni to samo.

Tak własciwie to jak mam wolną chwilę pisze piosenki.Tak po prostu.Nigdy nie sądziłam że mam do tego smykałke, jeśli mogę to tak ująć.

I też postanowiłam sobie że będę sobie sama pisać piosenki,a nie wytwórnia.

Nie żebym miała coś do ludzi którzy tam
Są producentami,bo też mają talent i tak dalej,ale po prostu wolę sama je pisać.

Wracając do wytwórni,to czasami mam jej dość.Nie dość że muszę tam siedzieć z kilkanaście godzin,to niektórzy nauczyciele są dla mnie wredni.Nie zauważają moich postępów,tylko to że mi coś cały czas nie wychodzi!

Tak nie powinno być!

Też chce mi się płakać,ale będę twarda.

Ale moze teraz coś o szkole co?

Oprócz namjoona,to znalazłam też inne osoby,w większości to są dziewczyny.

Jedna z nich się nazywa HyunMi i jako jedyna(oprócz namjoona) umie angielski.Tez mogę się z nią dogadać,lecz też są czasami problemy.

Ale tak to jest git.Nie ma osoby która mi dokucza ani na ma takiego nauczyciela.

Co lepsze chodzę do klasy z namjoonem(już dużo razy zostało użyte słowo "namjoon" aut~)

~•❄•~

Znów krótki rozdział :<
Ale ważne że coś wstawiłam :3
A tak pro po miałam dziś sprawdzian z biologii T~T
Ale wszytko zrobiłam oprócz ostatniego zadania więc jest git :D
Miłego/Miłej Dnia/Nocy zależy kto kiedy będzie to czytał xD
Bye~❄

𝐁𝐈𝐆 𝐇𝐈𝐓 𝐒𝐈𝐍𝐆𝐄𝐑 || 𝐒𝐍𝐎𝐖 𝐆𝐈𝐑𝐋Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz