4 ILK TEMAS

134 6 6
                                    

-Ne yapıyorsun?
-Şşstt.

Carl elini Mai'in bacağında gezdiriyordu. Mai Carl'ın elini çok sıkı bir şekilde tuttu.

-Bana bak komiser. Çek o elini yada kırarım.

-Sessiz ol biraz. Masadakiler duyacak.

Mai ve Carl fısıldıyordu. Masadakilerin gürültülü sohbetinden onları duymak imkansızdı.

-Bu yaptığın şey Taciz.

-Hoşuna gitmiyor mu?

-Niye gitsin? Saçma saçma konuşma çek su elini.

Carl bu sefer Mai'in elini tuttu.

-Biz seninle yanlış başladık. Halbuki çok iyi birer iki olabilirdik.

-Bana bak birazdan kafana şişeyi yiyeceksin. Micheal burada diye olay çıkarmıyorum.

-Onda benden fazla olan ne var? Beni de kabul edebilirsin?

-Micheal benim sevgilim değil.

Mai'in aklı dağılmışken Carl diğer elini Mai'in beline sardı ve kendine çekti.

-Ama öyleydiniz. Tipin mi değilim?

-Bana bak kendini geri cek ve beni bırak. Yoksa çok büyük olay çıkaracağım.

Carl Mai'in sandalyesini kendine doğru çekti.

Belindeki eli diğer bacağına doğru gitti.

-Bak son uyarım.

Carl aradığı şeyi bulmuştu. Mai'in bacağında silahı hissetti. Mai'in kulağına fısıldadı.

-Yoksa bu silahla beni vurur musun?

-Silahım olduğunu zaten biliyordun. Bu ne şimdi?

-Masaya getirecek kadar ne önem veriyorsun bu silaha?

-Sen de getirdin?

-Ben polisim.

-Benim de kendimce haklı sebeplerim var.

-Ne gibi?

-Sana ne?

-Öğrenirim. Sıkıntı yok psikolojik danışman hanım.

Mai, Micheal'ın onlara baktığını fark etti. Sandalyesini düzeltti. Micheal bir şey demeden şarabını içmeye devam etti. Ama gözlerinden sinirlendiği belli oluyordu. Dayanamayıp sordu.

-Ne konuşuyorsunuz?

Ashley ve Mark da onlara döndü.

-Ne olsun kuzen, psikolog hanımla şehir hakkında konuşuyorduk. Kendisi uzak uzun zamandır buradan. Soru soruyor.

Mai yine dik dik Carl'a baktı. Ardından gözü masanın en başındaki boş sandalyeye kaydı.

-Anne , babam nerede?

-Odasında. Biraz grip. Gençlere bulaştırmayayım dedi. Ben sonra tepsiyle götürürüm ona.

-Ben götüreyim.

-Bebeğim sen ilk yemeğini ye.

-İştahım yok anne. Zaten hemen götürüp geleceğim.

Mai tezgahın üstünden tepsiyi aldı. Yukarı babasının odasına çıktı. Tepsiyi bedeni ile kolu arasına sıkıştırdı. Diğer eliyle kapıyı çaldı.

-Gel.

Mai içeri girdi. Ionel giren kişinin Mai olduğunu görünce kafasını başka yöne çevirdi.

Dedektif Hanım +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin