10 SORGU ODASINDA YAKINLAŞMA

95 4 2
                                    

-Anlat.

-Neyden bahsediyorsun?

-Benden sakladığın her şeyi anlat.

-saçmalıyorsun. Ben gidiyorum.

Mai hareket ettiği anda Carl, Mai'i masayla kendi arasına sıkıştırdı. Bacağını Mai'in bacaklarının arasına yerleştirdi.

-Konuşmaya başlıyor musun?

-Ne yaptığını sanıyorsun? Bir gören olacak , çıkar mısın?

-Buraya tacizci, tecavüzcü , ailesine şiddet uygulamış kişileri getiriyoruz. İfadesi burada alınıyor. Polisle çalıştıysan ne olduğunu anlamışsındır.

"Burada kamera veya pencere olmaz. Hatta buraya gelen birileri de olmaz. Polis rahatça cezasını vermek için buraya getirir. Yorulana kadar suçlu kişiyi döverler. Ses bile duyulmaz."

-Sen de onlardan biri olmaya mi karar verdin.

-Anlatmaya başlayacak mısın?

-ne anlatmamı istediğini bile
bilmiyorum.

Carl bacağını Mai'in bacak arasına daha çok bastırdı.

-İlk günden beri sakladığın bir şey var. Suçları neden araştırıyorsun? Sen kimsin?

Carl'ın bu yaptığı Mai'in hem hoşuna gidiyordu hem de durmasını istiyordu.

-Sakladığım bir şey yok. Sadece yapmak istiyorum ve yapıyorum.

Carl gözlerini yavaş yavaş Mai'in vücuduna kaydırdı. Gözleri göğüslerinde durdu. Mai fark etti. İçindeki dantelli bluzu düzeltti.

-Komiser çıkar mısın artık.

-konuşacak mısın?

-Anlatacak bir şeyim yo-

Carl bacağını biraz daha bastırdı. Mai lafını biteremedi. Yanlış bir ses çıkarmamak için ağzını kapattı. Dudaklarını ısırdı. Başını yana çevirdi. Ellerini Carl'ın göğsüne bastırıp onu ittirmeye çalıştı.

Carl ona biraz daha yaklaştı. Mai'in ellerini aldı ve masaya yapıştırdı. Bu içten içe Mai'in de hoşuna gidiyordu. Sonuçta onunla daha önce öpüştü. Bunun olması en garip olay değildi. Carl gözlerinden istediğini anlıyordu. Ancak Mai bunu hemen kabul edecek değildi.

-Şimdi ya bana her şeyi anlatırsın ya da ben seni çok fena öpeceğim.

-Taciz ederek mi sorguluyorsun?

-hoşuna gitmediğini söyleyebilir misin?

-hoşuma gitmiyor. Bırak şimdi beni.

Mai itmeye çalıştıkça Carl daha çok yakınlaştı. Alttan Mai'e baskı yapan bacağını kaldirabildiği kadar kaldırdı. Carl Mai'in boynuna yöneldi. Öpmüyordu. Sadece nefes veriyordu. Mai'e dokunmak çok istiyordu. Onu saatlerde nefessiz bırakarak öpmek istedi. Sırf bu yüzden Mai'in anlatmamasını bile geçirdi içinden.

Mai de doğru olduğunu düşündüğü için karşı koyuyordu. Yoksa şu anda Carl'ın istediği her şeyi o da istiyordu.
Carl daha fazla uzatmak istemedi. Mai bir kere rahatsız olduğunu söyledi. Eğer o istemeden zorla ona bir şey yapsaydı kendinden iğrenirdi.

Carl kafasını geri çekecekken Mai tuttu. Bir anda refleks olarak Carl'ın gitmesine izin vermedi. Carl Mai'in gözlerine baktı. Mai bakışlarını dudaklarına indirdi.  Ellerini Carl'ın sırtına götürdü. Kafasını biraz eğdi. Carl kafasını kaldırdı. Mai'in çenesini öptü. Her milimini öpmek istiyordu. Vücudu ateş gibi yanıyordu. Çok yavaş hareketlerle Mai'in dudaklarına gitti. Ancak iş dudaklarına gelince bu sefer yavaş olmadı. Dudaklarının tadını tamamen almak istiyordu. Alt dudağını emmeye başladı. Ardından dilini işin içine soktu. Mai'in ağzının her tarafında gezdirdi dilini.
Mai masanın üstüne oturdu. Bacaklarını Carl'ın bedeni etrafına sardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dedektif Hanım +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin