9 KATIL BULUNDU

17 2 0
                                    

Mai kağıtların içinde uyuyakalmisti. Her şeyi topladı. Hazırlanıp evden çıktı. Carl'ı aradı.

- Ben geçiyorum. Sen gelecek misin?
- Yoldayım. Sen geç.

Mai yolda Micheal ile karşılaştı. Micheal arabayı Mai'in yanında durdurdu.

-Mai?
-Micheal? Nasılsın?
-Iyiyim. Nereye gidiyorsun? Birakim mi?
-Meydandaki Avmye. Yolunun üstündeyse olur.
-bin hadi.

Mai ön koltuğa oturdu. Micheal ile biraz sohbet etti.

-Kimle buluşacaksın?
-Sinir bozucu kuzeninle
-Carl mı? Neden?

"Al işte Mai. Hala ağzını kapatmayı başaramıyorsun."

-Şey... ikimizin ne orada işi varmış. Beraber halledelim dedik.
-ne zaman konuştunuz ki?
-Dün. İfade vermeye gitmiştim. O anlatır sana.

Micheal konuyu uzatmadı. Avmye yakın bir yerde micheal mai'i bıraktı.

- Bir ara bir şeyler yapalim. Akşam bize gelsene. Yemek yeriz.
-Aslında yemek vakitlerinde oldukça bizimkilerle vakit geçirmeye çalışıyorum. Yemekten sonra gelebilirim.
-Mark bana bir şey demez. Çıkışta Carl'dan ara. Ben almaya gelirim seni.

Mai gülümsedi. Carl ne tepki verecekti bilmiyordu. Ayrıca akşam eve gidip yüzüğün sahibi dövmeli adam hakkında düşünmesi gerekiyordu.

"Carl bir şey biliyor olabilir. Belki evinde bir şeyler bulabilirim. Gizli dosyaları da varsa..."

-Tamam o zaman. Akşam görüşürüz.
-Aksama gerek yok. Işiniz bitince söyle. Ben seni gelip alırım. Carl'ı da işe bırakırız.
-Neden beraber gitmiyoruz?
-onun işleri belli olmaz. Beklemeyelim diye diyorum.

Micheal sert bir tepki vermişti.

"Kıskandı mi?"

Mai ortamın gerginliğini azaltmak için gülümsedi. Micheal'in eline dokundu.

-Lezzetli yemeklerini özledim.

Micheal da gülümsedi. Gözleri tekrar parlamaya başladı.

Mai vedalaşıp Avm'ye girdi. Carl henüz gelmemişti. Alt kata indi.

Spor salonunun kapısında bir güvenlik vardı. Onu aşması gerekiyordu. Içeri girmek istediğinde güvenlik onu durdurdu.

-Kayitli misiniz?
-Ha...

Arkadan gelen Carl mai e sarıldı.

-Beraberiz.

Güvenlik Carl'ı tanıyordu.

-Buyrun komiserim

"Her yerde bir tanıdığı var."

Carl ironik bir şekilde Mai'e bakıyordu. Mai ise düştüğü durumdan utanmıştı ve Carl geldiği için aklıdakileri yapamayacağını düşünüyordu.

Carl Mai'in belini okşadı.

-Içeri girelim mi artık?

Mai kendini geri çekti.

-Ellerin üstümde olmadan girelim.

Mai önde olmak üzere içeri girdiler. Mai içerideki kişilere göz gezdirdi. Aradığı tarzda bir adam bulamadı. Etrafta bakındı. Etrafa o kadar dalmıştı ki yürürken adımları birbirine karışmıştı. Carl düşmemesi için tuttu.

-Ne aradığını söyleyecek misin?

Mai erkek soyunma odasını gördü. Buraya düzenli olarak gelen birisiyse kendine ait bir dolabı olmalıydı.

Dedektif Hanım +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin