"İstemiyorum dedim ya anne!"
Yine darlamaya başlamıştı annesi. Üstelik kendi evinde olduğu için bir yere de gidemiyordu."Niye istemiyorsun anlamıyorum ki! Evin var, işin var, yaşında geldi geçiyor. Bu saatten sonra evlenmeyip ne yapacaksın?"
"Benim evlenmem yasal değil."
"Terbiyesizlik yapma Christopher. Kaç yaşına geldin hala hevesini alamadın mı? Kadınlardan hoşlandığını neden kabul edemiyorsun? Erkeklerden hoşlanmana imkan yok."
Tartışmalarının en sevmediği kısmı buydu. Annesi varoluşunu kabullenemiyordu bir türlü. Hayatının hangi döneminde olursa olsun onu kabullenmemeleri aynı derecede canını yakıyordu.
"Daha ne kadar devam edeceğiz bunu konuşmaya? İnkar etsende ben buyum anne. Kabullenmemen bunu değiştirmeyecek."
"Beni hayal kırıklığına uğramayı kes!"
Tam annesine cevap verecekken çalan kapı lafı ağzına tıkadı. Sinirli bir şekilde hızlı adımlarla gidip kapıyı açtığında elinde koca bir gül buketiyle duran Seungmin'i gördü.
"Seungmin?"
"Merhaba hyung müsait misin? Bir sorun yok değil mi? Yüzün kızarmış."
Sinirlenince yüzü hep kıpkırmızı kesilirdi."Annem evde." Seungmin ne demek istediğini anlamıştı. İçeri girip Chan'ı bu durumdan kurtarmakla burnunu sokmamak arasında bir karar vermesi gerekiyordu.
"Ne o, yine erkek arkadaşın mı geldi?"
Bayan Bang'in bu imalı tavrına alaycı şekilde karşılık vermek istedi. Chan'ın yanağını öpüp içeri girdi ve elindeki buketi hanımefendiye uzattı."Sizi tekrar görmek ne güzel! Bunu kabul edin lütfen."
Buketi alırken, "Çok incesin. Dışarıdan gören biri ibne olduğunu kesinlikle anlayamaz."
"Anne-" Chan tam çıkışacağı sırada Seungmin onu durdurdu.
"Sorun değil, haksız sayılmaz ne de olsa. Buraya gelmenizin özel bir nedeni var mı bayan Bang? Çünkü evlilik dışında oğlunuzla konuşabileceğiniz bir konunun olmadığını biliyorum."
"Oğlum ve benim hakkında bir şey bildiğini mi düşünüyorsun?"
"Oğlunuz hakkında sizden daha çok şey biliyorum."
Kaşlarını çatıp cevapladı "Onunla konuşmaya geldim çünkü bu hayatı bırakması gerekiyor artık. Normal insanlar gibi evlenmesi ve bir aile kurması gerek. İki erkek bunları yapamaz değil mi?"
"Sende öyle mi düşünüyorsun Chan hyung?"
"Şuan kafası karışık" diye söze girerek Chan'ın konuşmasını engelledi.
"Alışık olduğu hayatı bırakması zor olabilir ama yakında beni anlayacak. Sende beni anlayacaksın."Seungmin konuşmak için ağzını açtığı sırada bu tartışmanın uzun süreceğini anlayan Chan araya girdi.
"Git artık anne. Bugünlük bu kadar konuşma yeter bence.""Aklını karıştırmasına izin veriyorsun oğl-"
"Haddini aşma! İnsanlarla istediğin gibi konuşamazsın." bu çıkış yüzünden ikiside şaşırmıştı.
"Annem olduğun için bir şey demiyorum ama sevdiğim adamla konuşurken daha dikkatli ol. Şimdi git lütfen."Bayan Bang sinir küpüne dönmüştü resmen. Seungmin'e sinirli bakışlar atıp kapıya yöneldi ve çıkmadan önce konuştu.
"Birgün annenle böyle konuştuğun için pişman olacaksın Christopher." kapıyı çarpıp çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Bez // ChanMin
FanfictionAilesinin evlilik baskısından kurtulmak isteyen Chan Seungmin'den yardım ister ve sarı bez kendini Chan'ın annesinin kafasında bulur. //yarı texting//