Bölüm 13

42 6 0
                                    


Melih Mehtap'ın kına gecesine annesini getirmek için gelmişti.Düğünlerden nefret ederdi bu yüzden tüm ısrarlara rağmen içeri girmeyip yakın bir barda takılmayı tercih etmişti.Düğünün bitmesine 1 saat kala otelin önüne gelmiş,bahçede kahve içerek bekliyordu.Buz mavisi uzun elbisesiyle bir kadın çıktı kapının önüne,telefonla konuşuyordu.Melih oturduğu yerden onu izlerken kadının Melih'i görmesi imkansızdı.Melih kahvesini yudumlarken uzun süre tatlı sesiyle bellki ki bir arkadaşıyla konuşan kıza baktı.İçinden böyle bir kız arkadaşının olmasını diledi.Temiz kalpliymiş ki o dakika Melih'in duası kabul olmuştu.Kuzeni Mehtap, bir arkadaşını eve bırakmasını istediğinde oflamış ama yanına oturan kızın buz mavisi elbisesiyle izlediği prenses olduğunu anlayınca heyecanlanmıştı.O gece arabayı hızlı kullandığı için tatlı tatlı atışsalarda Melih, onu aklından hiç çıkaramamıştı.Ertesi gün düğünde onunla dans etmek için annesini kullandığında, Simla'nın istememesine rağmen hayır diyememesi aslında onun hiçkimseyi kırmayan iyi kalpli bir karakterde olduğunu gösteriyordu.Simla'yı eve bıraktıktan sonra Mehtap'ı arayıp onun hakkında birçok şey öğrenmiş ve Mehtap'a Simla'dan çok hoşlandığını söylemişti.Mehtap'ın Simla'nın gerçekten çok iyi bir insan ve en iyi arkadaşı olduğunu söylemesine rağmen bazı tereddütlü davranışları Melih'in gözünden kaçmamıştı.Mehtap'a yoksa sevgilisi mi var? diye sordu.Mehtap sevgilisi olmadığını ama kalbinin dolu olduğunu ima edince Melih nasıl yani var mı yok mu?diye ısrar etti.Mehtap ikisinin birbirlerine çok yakışacağını ve kuzeninin Simla gibi biriyle birlikte olmasından memnun olacağı için Melih'e yardım etmeye karar verdi.Berkant'ın veda gecesini de o söylemişti Melih'e.O gece Simla'yı ağlarken gördüğünde ise, bu kızın patronuna platonik olarak aşık olduğunu anlamıştı.Kıskançlıktan deliriyor ama üzerinde hiç bir hakkı olmadığı için birşey yapamıyordu.Simla'dan çok hoşlanıyordu.Bugüne kadar tanıdığı tüm kadınlardan farklıydı Simla.Üstelik kendisine hayır diyen tek kadın da sayılırdı.Bu onu daha çekici kılıyordu.Simla'yı kazanmak için uğraşmaya karar verdi.Tabi başkası için ağlayan bu gözlere bakmak kolay değildi.Simla'nın ağlarken bile hala gururlu bir şekilde inkar edip Melih'e terslenmesi hoşuna gidiyordu genç adamın.Sarhoş olup arabasında uyuduğu gece,onu uyandırmamak için sessizce odasına kadar taşımış bir kaç saat tatlı tatlı nefes alıp verişini izleyerek uyuya dalmıştı.Bu kızın yanında kendisini hiç olmadığı kadar rahat ve mutlu hissettiğinin farkına varmıştı Melih.Bu yüzden Simla'yı kazanmak için elinden geleni yapacaktı ta ki o gün konser alanında kız kardeşinin sevgilisi olduğunu öğrendiği adama hala umutlu gözlerle bakan Simla'yı görmesine kadar.Tüm gün kendisine sevgilisi gibi davranmış bunu yaparken de sürekli Cüneyt'i kıskandırmaya çalışır bir halde davranmıştı.Melih Simla'nın kendisine gelmesi için ona bir ders vermeye karar vermişti ki Simla'nın kendi ağzıyla motora binicem demesi işini kolaylaştırmıştı.Onu korkutmaktan hoşlanmıyordu ama silkeleyip kendine getirmek istiyordu.Bunu başaramıcağını anlaması için çok geçmedi.Melih'e "defol"diye bağırırken ki aciziyetini görünce öfkeden delirdi.Bir daha Simla'yı aramamak için kendine söz vererek oradan ayrıldı.


SİMLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin