Bölüm 23

40 5 0
                                    


İçeri girerken son kez Mırnav'ın nasıl kaybolduğu ile ilgili senaryoyu aklından geçirip söyleyeceklerini tekrar etti.

"Ben geldim"

"Hoşgeldin..Birşeyler hazırladım,yemek ister misin?"

Simla ellerini birleştirmiş Pelin'in Mırnav'ın yokluğunu farketmesini beklemişti ama bu pek mümkün görünmüyordu.Üzgün bir tavır takınmaya çalışarak Mutfak masasında oturan kardeşine ezberlediği gibi olanları anlattıktan sonra Pelin'in tepkisini bekledi.Pelin ise boş gözlerle Simla'ya dönüp,

"Buna nasıl sevindiğimi anlatamam..Zaten bende onu kaybettiğimi söylemeyi düşünüyordum,iyi olmuş"

Simla kardeşinin öfkeyle,Cüneyt'in hediyesine nasıl sahip çıkmadığıyla ilgili bağıracağına kendini öyle bir hazırlamıştı ki..Pelin'in söylediklerinden sonra derin bir nefes aldı.Sonuçta Pelindi bu..Aslında bu tarz bir tepki vereceğini bilmeliydi.Ama bugün Pelin de başka birşey vardı,mutsuz görünüyordu.

"Senin neyin var böyle?"

"Hiç...."

"Hiç mi!Hadi ama Pelin lütfen..."

"Cüneyt,düğün hazırlıklarına hemen başlamamı istiyor,ama ben bu işlerden hiç anlamam biliyorsun.."

Simla bundan sonraki cümlelerinin ne olacağını biliyordu.Karşısında dudağını bükmüş,eli çenesinde duran Pelin'in ne yapmaya çalıştığını da!

"Öğrenirsin hayatım,bunlar senin en mutlu günlerin,tatlı heyecanlar.."

"Peki sen bana yardımcı olsan..sen bu işlerde uzmansın biliyorsun.."

"Yoo Pelin,lütfen bunu benden isteme..Bu aralar çok yoğunum biliyorsun..ben sana neler yapman gerektiğini anlatırım"

Pelin'in bir anda hıçkırıklara boğulmasıyla olan olmuştu.Simla kız kardeşinin ağlamasına hiç dayanamazdı.

"Peki,yardım edeceğim"dedi sonunda..

Pelin ayağa kalkıp çılgınlar gibi sevinip,ablasına sarıldı.

"Ayy biliyordum,beni yalnız bırakmayacağını biliyordum,öyleyse başlıyoruz.."

Simla kendisini mıncıklayan kardeşine durdurmaya çalışırken içinden Pelin'e hayır demek için ezberlediği cümleleri tekrar ediyordu.

"Ne kadar zamanımız var?"

"Cüneyt yıldırım nikahıyla evlenmemizi istiyor,yani hiç zamanımız yok!"

Simla kafasını yastığa gömüp hayır!diye bağırdı.


SİMLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin