Bölüm 16

43 6 0
                                    


"3 müzmim bekar kaldık yine sonunda "

"Sizi bilemem ama ben sonsuza kadarda kalacağım "

"Sizin neyiniz var böyle,bu akşam,karadeniz de gemileriniz mi battı?"Melis'in hiçbirşeyden haberi yoktu.Yıllardır masalarına meze olan Cüneyt'i o da herkes gibi tanıyordu.Son gelişmeleri kaçırmıştı.Nes kısa bir özetle Melis'e anlattıktan sonra herşeyi..

"Vay be..olaya bak..aynı filmlerdeki gibi,yanlış anlama ama Simla hep senin kardeşin gibiler iyi erkekleri kapıyor bu hayatta.."

"Kardeşim gibiler derken Melis?"diye sordu Simla.

"Yani işte,sürekli alavere dalavere çevirler,yaptıkları bir iş yoktur erkeğin sırtından geçinirler,her zaman seksi ve çıtkırıldım olurlar,birşeyi bilsede başına kalmasın diye bilmem derler,senin kardeşin de anlattıklarına göre onlardan biri,sarışın seksi bomba.."

Simla içten içe Melis'in haklı olduğunu biliyordu.

"Öyle düşünme Melis,bence iyi olanlar her zaman kazanır"

"Bu sadece bir film repliği"diye devam etti Melis..

"Senin Alis'i bana bıraktığın gün tanıştığın adam noldu?"

"Hee o mu?Benimle yatmak için kırk dereden su getirdi,aşığım ölüyorum seviyorum naraları sonra yok oldu tabi!"

Simla ve Nes,Melis'e sarılarak arkadaşlarını teselli ettiler.Nes telefonuyla internette gezerken bakın tam konumuza uygun bir şey buldum dedi.

İki kız meraklı gözlerle Nes'in ne okuyacağını öğrenmek için baktılar.

Nes,"Başlıyorum.

Bir erkeğin itirafları:

- Tanışma anındaki 3. sorusu "araban var mı?" olan kadınlar için, akbil kullanmaktan gocunmayan kadınları üzdük.

- İlişkinin birinci ayında tektaş bekleyen kadınlar için, ilişkinin 10. ayında aldığı çiçekle dünya mutlusu olan kadınları üzdük.

- Dünyanın en iyi esprisini bile yapsak mal mal bakan kadınlar için en berbat esprimize bile ayıp olmasın diye kahkaha patlatan kadınları üzdük.

- En son okuduğu kitap Cin Ali Tatilde olan kadınlar için elinden Hegel, Sartre, Descartes kitapları düşürmeyen kadınları üzdük.

- Elleri takma tırnak yapıştırıcısı kokan kadınlar için elleri mandalina kokan kadınlarıüzdük.

- Tencere görse bomba diye karakola götürecek kadınlar için Papua Yeni Gine mutfağını bile bilen kadınları üzdük.

- Tırnağı kırılır diye portakal soymayan kadınlar için, hamsi temizleyen kadınları üzdük.

- Mekanda şişe açtırmayınca surat yapan kadınlar için, "Ben içmeyeyim de arabamızı kullanayım" diyen kadınları üzdük.

- 2 kere 2'ye 5 diyen kadınlar için "bugün sevgili oluşumuzun 712.günü" diye hesap kitap yapan kadınları üzdük.

- "Gel beni al" diyen kadınlar için "orada buluşalım" diyen kadınları üzdük."

Simla ve Melis iyice dertlenmişti.

"Ne kadar da güzel yazmış adam"dedi Melis..

"Biliyor musunuz?Bu üzülen kısımda olan kadınların yaptığı birçok şeyi bende yaptım"dedi Simla..

"O konuda şüphemiz olmadı zaten"dedi Nes ve üç arkadaş katıla katıla güldüler..Yalnızlıklarına kadeh kaldırdılar.Simla kardeşinin böyle görülmesinden dolayı biraz içerlemişti.Ne de olsa kanıydı ama arkadaşları da haklıydı.Arkadaşlarıyla vedalaştıktan sonra bir taksiyle eve döndü.


SİMLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin