Biztosan nem én vagyok az egyetlen olyan lány, aki akármennyi hajgumit vesz mindet elhagyja.
De komolyan, miért a bőröndbe pakolásnál kell rájönnöm hogy amúgy összesen van egy darab hajgumim. Ha ez nem lenne elég ok a kiakadásra, akkor elmondom mi az. Sarah is jön velünk, ugyanis ő és Dean egy párt alkotnak, és ezt egy óra hosszával ezelőtt tudtam meg.
Fogom a fonott karkötőimet, és azokat is a hajgumi mellé teszem, mert kétlem hogy egy hétig ki bírom egy hajgumival.
– Cassie kicsim, készen vagy? – Kiabál a földszintről anyukám, mire összehúzom a bőröndömet.
– Megyek! – Ordítom el magam, aztán lihegve lecipelem a megtömött bőröndömet.
– Csak egy hétre megyünk, nem örökre. – Néz rám furán Eric, mire megforgatom a szemem. Testvéri szeretet.
– Gyerekek, mivel nem szeretnénk hogy vita legyen belőle ti dönthetitek el, ki-kivel ül a repülőn. – Mondja anya, én pedig nagyot sóhajtok, ugyanis fogalmam sincs ki közé üljek be. Két választásom van, vagy Ryan és Eric, vagy Dean és Sarah. Azt hiszem érthető, hogy miért döntök Ryanék mellett.
Az út Brotsonból - Kanadába, majd Kanadából Madridba eléggé hosszúnak ígérkezett. Nem értettem miért pont Madridra esett a választásuk, de elfogadtam. A szüleink, és Dean szülei foglaltak egy nyaralót a tengerpart közelében, ami nem kevés pénzbe kerül és, habár megengedhetjük magunknak egyszerűen nem tudom hova tenni ezt a hirtelen nyaralást.
– Szeretnél mellénk ülni? – Kérdezi Eric, még mielőtt odaérnénk a reptérre.
– Igen, ha nem gond. – Nézek rá kérdő tekintettel.
– Nem mondom hogy nem gond, de felőlem. – Rántja meg a vállát, mire elmosolyodom de közben játékosan megcsapom a karját. Tudom hogy viccelt.
A repülőn Ryan az ablaknál foglal helyet, én középen, Eric pedig a szélén.
Fogalmam sem volt mit csináljak, és hogy mivel üssem el az időt, de egy dologban biztos voltam: Soha többet nem ülök közéjük. Eric épp valami kínai videót néz, Ryan pedig szelfiket készít magáról, és elküldi valami Mia nevezetű lánynak. Akaratlanul is felsóhajtok, ugyanis elegem van Eric kínai videóiból, és abból is hogy Ryan ezer ugyanolyan szelfit készít magáról.
Elővettem a telefonomat és lapozni kezdtem az instát, amit eléggé ritkán teszek, de most nagyon unatkoztam. Lehet hogy nem kellett volna, hiszen egy idő után szembejön velem Dean és Sarah mosolygós képe amitől hányni tudnék, de komolyan. Még mindig haragszom Deanre amiért ilyen hamar túllépett a kapcsolatunkon. Olyan furán, de valahogy mégis illenek egymáshoz. Egy kis idő elteltével arra leszek figyelmes hogy Ryan, és Eric is szinte egy időben aludtak be. Szemet forgatva állok fel, hogy elmenjek mosdóba, mert mindeközben pisilnem is kell.
Miután elvégeztem a dolgom, és visszamentem a helyemre úgy döntöttem én is pihenek, mert a két fiú nem igazán bizonyult jó társaságnak.
A repülő landolt mi pedig kómásan pislogtunk, végig aludtuk az utat, és ezen mindannyian meglepődtünk.
Elég hamar elintézték a dolgokat a reptéren is és a szállásunkkal kapcsolatban is, így nem maradt más, minthogy elfoglaljuk a szállásunkat.
– A szobák ajtaja mellett megtaláljátok a neveiteket, úgy gondoltuk ezt nem hagyhatjuk rátok mert összevesztetek volna, ezért véletlenszerűen osztották el a szobákat köztünk. – Szólal meg anya, mindenki bólint, és titkon reméli hogy övé a legjobb szoba, ami annyit jelent hogy a legjobb kilátás a tengerpartra, nagy erkély, és a legnagyobb fürdőszoba. Ezt apa mesélte még otthon mielőtt elindultunk volna. Nem szenteltem neki nagyobb figyelmet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Elítélt / Befejezett
RomanceB E F E J E Z E T T Cassie Smith életét követhetjük nyomon, amint megkűzd önmagával, és másokkal szemben. Cassie egy jólelkű lány, aki sohasem akar másnak rosszat, egyetlen tettével mégis ezt érezteti a szeretteivel, sőt még külső személyekkel is. ...