Wszystkim,
którzy biorą na siebie zbyt dużo win
Specjalne podziękowania dla @Szafirowa_Gwiazdaza wykonanie okładki
Klan Pioruna:
Przywódca: Patykowa Gwiazda-jasnoszary, szarooki kocur z ciemniejszymi prążkami.
Zastępczyni: Szara Cętka - jasnoszara kotka o brązowych oczach i ciemniejszych cętkach; spodziewa się kociąt, więc jej rolę pełni jedna ze starszych wojowniczek.
Medyczka: Zabliźniona Skóra-jasnobrązowa kotka z ciemniejszymi cętkami.
Wojownicy: Iglasty Dąb-brązowy kocur z białymi plamami.
Brzozowe Futro-biała kotka w czarne plamy.
Azaliowy Dąb-czaro biały kocur.
Orli Puch - ciemnobrązowy, złotooki, postawny kocur w ciemniejsze pręgi.
Jelenia Jaskinia - Brązowa, złotooka kocica z jaśniejszym pyskiem, brzuchem i łapami.
Niebieski Błysk-niebieska, szarooka kotka z rudymi prążkami. Chwilowo pełni rolę zastępcy.
Upiorne Serce-smoliście czarny kocur.
Sosnowa Igła-biały kocur z ciemniejszymi prążkami.
Ostry Ząb-smoliście czarny kocur z jasną plamą na uchu.
Żółte Futro-jasnoruda kotka w ciemniejsze plamki.
Uczniowie: Krwawa Łapa - jaskrawo brązowy kocur bez żadnym plam.
Sójcza Łapa - jasnobrązowy kocur z oklapniętym uchem.
Karmicielki: Błękitne Spojrzenie - niebieska kotka z jaśniejszym brzuchem. Matka Wilczki i Lodowatki
Szylkretowa Rosa - szylkretowa kocica z charakterystycznym rudym uchem.
Szara Cętka - jasnoszara kotka o brązowych oczach i ciemniejszych cętkach; zastępczyni przywódcy. Matka Żabika i Burzyczki
Kociaki: Żabik - ciemnoszary, brązowooki kocur z białą plamą na grzbiecie.
Burzyczka - jasnoszara koteczka o szarych oczach i ciemniejszych pręgach.
Wilczka - ciemnoruda koteczka z czarnymi plamami.
Toksyczka - szylkretowa kotka.
Lodowatka - niebieska koteczka z jaśniejszym brzuszkiem i plamką na pysku.
Kameleonka - szylkretowa koteczka.
Starszyzna: Kaczy Dziób - Biało-brązowy kocur bez ogona.
Zachmurzone Niebo - Szara kocica.
Rdzawe Skrzydło - Ruda kocica w ciemniejsze pręgi.
Klan Rzeki:
Przywódczyni: Błyszcząca Gwiazda- Biała, złotooka kotka z błyszczącą sierścią. Mentorka Mknącej Łapy.
Zastępca: Dzwoniąca Obroża- Ciemnoszary, zielonooki kocur, niegdyś pieszczoch dwunożnych.
Uczniowie: Mknąca Łapa - Czarny kocur w rude plamy.
Kosowa Łapa - Drobną czarna kotka o żółtych oczach.
Klan Wiatru:
Przywódca: Świtająca Gwiazda - Płomiennorudy, umięśniony kocur.
Zastępczyni: Amarantowy Pazur - jasnobrązowy, szarooki kocur.
Wojownicy: Brązowa Pieśń - Jasnobrązowa kotka.
Wrogi Wzrok - jasnobrązowy, brązowooki kocur.
Wysoka Stopa - Czarno-biały kocur o brązowych oczach.
Klan Cienia:
Przywódca: Biała Gwiazda- Biały, brązowooki kocur w czarne pręgi.
Zastępca: Mroczny Świt - Ciemnobrązowa, niebieskooka kotka.
Koty nienależące do klanów:
Łąka - szylkretowa, drobna kocica o ciemnoniebieskich oczach.
Gawronie Skrzydło - ciemnoszary, kocur o złotych ochach; dawniej medyk Klanu Wiatru
Borówka - czarna, złotooka kotka w szare oraz rude łaty.
Róża - czarna, kocica o niebieskich oczach z białym pyskiem, brzuchem oraz łapami ma kolorowe łaty.
Palma - starsza, brązowa, zielonooka kocica.
Lajla - brązowa, pręgowana pieszczoszka o zielonych oczach; Pieszczoszka.
Lawenda - brązowa kotka w rude oraz czarne plamy i morsko niebieskich oczach; pieszczoszka i córka Lajli.
Antena - jasnoruda kotka w ciemniejsze pręgi o zielonych oczach; pieszczoszka i córka Lajli.
CZYTASZ
Wojownicy superedycja Życie Różanej Gwiazdy
FanficAtak, który zmienił wszystko Róża to samotniczka urodzona na terenach Klanu Wiatru. Myśli, że jej życie będzie płynąć spokojnie, w końcu ma u boku matkę, ojca i starszą siostrę. Jest jednak nieświadoma, jaka przyszłość ją czeka, i że nadchodzą kłopo...