LAZAR

2.1K 114 5
                                    

Kada se nadjete oci u oci sa smrcu tada vam zivot prolazi kao na filmskoj traci .

Pre dva meseca kada sam otisao na zadatku nisam ni sanjao da ce me ovo snaci.Negde na sredini zadatka upali smo u zamku.Ja i moj partner bili smo sami i kada sam video metu na njemu skocio sam ispred njega.
Nisam mogao da dopustim da mu se nesto dogodi jer njega kuci cekaju zena i deca.On za razliku od mene je nasao onu koja ga ceka kuci kad se vrati zato sam skocio.

Kada je metak prosvirao kroz moje tjelo ceo zivot mi je prosao pred ocima.Nije bilo nista sem posla i po neki trenutak sa porodicom.
Mozda je Tamara u pravu.Mozda je zaista vreme da se povucem.Da ne brinem vise ni oca,ni majku, ni sestru.
Kada odem na zadatak ne cujemo se .Ko zna sta im prolazi tada kroz glavu i kakve scenarije prave.

Za devet meseci mi istice dogovor.Za to vreme cu se potruditi da sredim svoj zivot i nadjem svoj put .A sada nakon dva meseca idem opet kuci .

Stizem kuci kasno uvece.Istusiram se i legnem.
Zaista se ponekad pitam zasto zivim.Nisam usamljen kada radim .Mene adrenalin radi citav zivot .Tada zaboravjam na sve.Gazim i lomim sve pred sobom.
Usamjen sam kada legnem sam uvece,usamjen sam kada udjem u kucu a ne doceka me niko.Tada me sve stize.Mozda sam radeci ovaj posao za drzavu uradio mnogo ali o svog zivota nisam uradio nista.

Nemojte me shvatiti pogresno imam ja zena u zivotu nije da nemam.Ali one su samo telesno zadovoljstvo,samo potreba.Oni me ne cekaju,oni mi ne greju krevet,oni me ne grle.Oni su zene za trenutak a ne za ceo zivot.

Ustajem kasno ,skoro je podne.
Sednem na terasu i ispijam svoju kafu u miru.
Pogled mi stane na kucicu sa druge strane ulice.Nije bila takva proslog puta kada sam bio tu.Sredjena je ,ima cvjece u dvoristu ,sto na balkonu,ljuljasku, prosto izgleda kao kada je teta Rada zivjela ovdje.Mozda joj je prodala prodje mi kroz glavu.

Ustanem,uzmem poklone kao i svaki put i uputim se kod seste.
Ulazim unutra i iznenadi me tisina.Ovde nikad nije mirno.
Odjednom se pojavi Sasa moj zet i prepade me.

- Sta radis budalo ,umalo srcani da dobijem?-viknem a on umire od smeha.

-Dobro dosao Lazo- kaze kada dodje sebi.

-Bolje te nasao brate- uzvratim i pozdravimo se.
Sasa je moj prijatelj.Ja sam ga upoznao sa mojom Tamarom a on je nju zaveo i ozenio.Evo ih vec deset godina u braku sa copor djece oko sebe.

-Jezivo je koliko je tiho ,gde su ostali - pitam jer u ovoj kuci nikad nije bilo ovoliko mirno.

-Odnela ih je Tamara u kupovinu,spremaju se za pocetak nove skolske godine pa sve im treba.

-Kao ce sama sa troje djece covece izludece je - rastrgace je na sve strane po trznom centru.

-Nije sama otisla je sa Jelenom ona ce joj pomoci -

-Ko je Jelena?- pitam jer ne poznajem niko ko se tako zove.

-A ti neznas,ona je nasa nova komsinica.Zivi u kucici od tete Rade.Doselila se pre dva meseca ,malo nakon sto si otisao na zadatku.-

-  Lepo je uredjena video sam dok sam sedeo na balkonu malo pre.Koliko sam primetio imaju i dete,ima igracke po dvoristu.

-Jeste Jelena ima cerkicu.Zove se Mina i ima sedam godina.I ona ce poceti sada u skoli pa otisli su zajedno da kupuju stvari.Dobra je to zena ,jako vredna i pozrtvovana majka.

-Zasto pricas u jednini,sta je sa ocem? -pitam jer me zanima.

-Neznam brate ,znas kakvi su ljudi kada dodje neko nov guraju nos gde mu nije mesto i izmisljaju price.Zive same i dobre su.Taja cesto pije kafu sa njom ,isto su godiste i sprijateljile su se .A i deca se druze ,posebno Marko- na zadnu rec se nasmeje od srca .E sada me stvarno zanima.

- Sta je bilo?

- Zaljubio se - -jedva kaze dok se smeje.

-Ma nemoj mi reci ,poceo da keca devojcice ha ?-smejem se i ja jer to ti je mangup mali.

-Jeste Lazo ali malo me plasi brate.On se bas uziveo u ulogu decka.Ne ispusta je iz vida nikako,stalno su zajedno.

- Neka ga Sasa ,sve je to normalno procice ga ...- nadam se da cu upoznati devojku svog necaka.

Vratim se kuci ,sednem na terasi i opet se zagledam u kucicu .Zovemo je kucicu jer je znatno manja od nase kucarine.Moja i Sasina imaju po tri sprata ,a svaki sprat ima po stodvadeset kvadrata.Zato ona u odnosu na nase izgleda malo.Kada bi je uporedio sa moju rekao bih da tamo ima nesto sto kod mene nema .Ta kucica je dom .Ima neku auru,neku magiju, nesto posebno i to se osjeca u vazduhu.

Moja kuca su samo prazne zidine ....

 SUDBINE 🔚Where stories live. Discover now