Dane sa Lazarom prolaze u smehu i veselje.Puno vremena provodimo zajedno.Idemo na rucak svo troje zajedno,u setnju ,provodimo zajedno vreme u kuci.Mina ga obozava jer on joj udovoljava u svemu.
Ponekad smo kod njega kuci a ponekad kod nas i uzivamo u vreme koje provodimo zajedno.Njegova kuca se polako pretvara u deciju igraonicu.Ima sve sto Mini treba.Vidiim da zeli vise alii ja ne zelim da zurimo.On je zreo i ozbiljan muskarac koji tacno zna sta zeli od zivota i polako ide ka svom cilju.
Dva puta smo spavali zajedno.Obozavao je moje telo kao sto ga niko nikad nije obozavao.
Zaboravila sam sta znaci biti zena jer u protekle godine sam bila samo majka.
Plasim se da se prepustim u potpunosti jer moram da ostanem prizemna.Njega mogu svakog trenutka da pozovu i da mora da ode i znam da tada cu Mini biti potrebnija nego ikad.Ona je nasu vezu prihvatila bez problema.Zajedno smo i saopstili da smo u vezi i bila je odusevljena.Zavrsavam jos jedan dan na poslu i krecem kuci.Mina je kod Tamare ili kod Lazara oni je paze dok se ne vratim.
Dolazim kuci ,presvucem se i krenem da je uzmem.
Mesec dana smo zajedno i to nam je rutina.
Dolazim kod Lazara i prizor mi se ne dopada.Putna torba je pored vrata a on sedi zamisljen u dnevnom boravku.
Znam sta to znaci,i znala sam da ce doci taj dan ali nisam bila spremna na njega.Ulazim polako i trudim se da ostanem pribrana.
- Hej- prevalim preko usana
Podize glavu a njegov pogled mi para dusu.
- Hej- jedva izusti
Krenem ka njemu i samo ga zagrlim.
To nam je potrebno.Miluje me i nezno me ljubi svuda po licu.Onda mi skloni kosu i spusti osne na moj vrat ......
*******************
- Vraticu se ,neznam kada ali cu se vratiti i onda ce to biti zauvek.- kaze nakon vodjenje ljubavi.
- U redu- kazem tise
- Kada se vratim zelim da me docekate ovde.
- Lazo...
- Nemoj da odbijas molim te .Zelim da me docekate u ovu kucu jer je ovo nas dom.Uredi je i nek Mina odabere sobu koju zeli.Danas smo bili u kupovinu i kupili namestaj za njenu sobu sve je sredjeno samo da se preselite.Sve sto ti se ne svidja promeni i uradi kako tebi odgovara.
- Sve si sredio zar ne ?
- Nisam imao vremena da uradim to polako iako sam zelio ali iskupicu ti se kada se vratim obecavam.
- Mina...
- Pricao sam i sa njom ,sve sam joj objasnio.Pametna je ona glavica bice u redu .
Ovo ce biti duzi ali i zadnji zadatak i nakon toga dolazim vama zauvek.Obukli smo se i krenuli ka kapiju.On se ranije pozdravio sa svima ja sam bila zadnja.
Ljubim ga i grlim jer ne zelim da ga pusim.
- Cuvaj se molim te- pricam u njegovom vratu.
- Hocu ne brini .
- Volim te - izleti iz moja usta neplanirano.
Pogleda me u oci pa se nasmeje
- Volim i ja tebe ,volim vas obe i budite dobri i nemojte da brinete .
- U redu
Zagrlimo se i poljubimo jos jednom i on ode a ja ostanem da stojim ispred kapije.
Boze cuvaj ga molim te - pomolim se u sebe.Okrenem se da udjem i vidim Tamaru iza mene.Privuce me u zagrljaj a meni suze krenu.
- Znala sam da ce biti ovako.Nemoj da brines bice on dobro vratice se.
Njegov posao nije obican.On radi na slucajeve koje niko nemoze da resi i je jedan od najboljih u svom poslu.Radi na razbijanje teroristickih organizacija,trgovije sa organima i belo robje.Ljudi koji to rade su zli i neznas kada ce se nesto zakomlikovati zato i brinem jer to nije razotkrivanje mito i korucija.
Znala sam da ga nece biti dugo ali nisam znala koliko.Zato se bacim na posao o uredjenje kuce da skrenem svoje misli.
YOU ARE READING
SUDBINE 🔚
RomanceOna je zena koja ostaje udovica u 35-oj godini.Kada ostane bez krov nad glavom i bez posla krece u pohod za bolje sutra.Prepustena je da sama brine o svojoj 7-mo godisnjoj devojcici i tu nema mesta za njene slabosti.Mora da nadje nacin da obezbedi...