Da ne kupujem poklone Mini.
-Ha- ha ajde spreci me ako mozes.
Boze dragi luda zena sta joj prolazi kroz glavu.
Zato bez razmisljanja joj saopstim da veceras idemo na veceru.
Hteo sam da budem pribran i normalan i lepo je pitam dali zeli da izadje samnom,ali kada je krenula da me odbije doneo sam odluku.Idemo na veceru pa makar je nosio na ramenima.Zelim da se bolje upoznamo i da otkrijem sta je to sto me vuce ka njoj.
Tamara mi je ispricala za njen prosli zivot ali ja zelim da ona zadobije poverenje u mene i sama mi isprica.Zivot joj nije bio lak ali ako mi ona dopusti izbrisacu svaki trag patnje i boli kroz koji su prosli.
Spremam se polako vec je pola osam i vidim kroz prozor Tamaru i Minu.Znaci bicemo sami.
Ne bi mi smetala Mina da je posla sa nama.Ja tu devojcicu obozavam.Ali zelim da pricam sa Jelenom o ozbiljnim temama i bolje je da smo sami a Mini cu nadoknaditi u naredne dane.Stizem kod nje i zvonim na vrata.
Izlazi najljepsa zena koju sam u zivotu video.Kosa sabrana u visoki rep,haljina sa tricetvrt rukavima do ispod koljena i stikle na nogama.Ona je prelepa i nikad se ne sminka puno samo ruz i maskaru a takva je i sada.- Prelepa si - kazem dok je ljubim u obraz i dajem joj cvece.
-Hvala - izusti tiho
- Ako si spremna mozemo da krenemo.
- Jesam samo da stavim cvece u vazu i idemo.
Stizemo u restoran gde sam danas rezervisao sto.
Narucili smo pice i veceru i sedimo i pricamo o neobaveznim temama.Ali ona nije opustena,stoji na distanci.- Jelena,sta je bilo ? - pitam
- Nista ...
- Reci mi u cemu je problem.
- Lazare ja ovo nemogu.
-Sta nemozes?- Ne svidjam ti se?
-Nije to ,kojoj se zeni nebi svideo.Ti si predivan Lazare ali ja nisam za tebe.
Udavicu je sada i ovde ispred punom restoranu.
- A kako si zakljucila da nisi za mene? - bas me zanima.
- Ja imam proslost Lazo,imam tonu problema i briga,imam Minu koja je ispred svega u mom zivotu.Moja proslost nije ljepa i imam svoje demone koje vucem sa sobom.
Ti si dobar i vredan a uz to i lep si i pametan zasluzujes puno bolje od mene.Ne trebam ti ja i moj teret koj vucem sa sobom.- Ja mislim da ti neznas sta pricas .- zaklljucim na glas a ona okokori svoje lepe oci.
- Vidi svi imamo proslost.Neki lepu,neki ruznu ali imamo je.Sami biramo kakav cemo zivot imati.Ti si mozda imala ruznu proslost ali mozes da imas lepu buducnost.Netreba da zivis u proslosti i ogranicavas sebe.
- Ja nisam sama Lazare ,ja sa sobom nosim Minu.U ovoj vezi necemo biti dvoje vec troje.Mina se vezala za tebe jos sada sta ce biti ako ne uspemo?Ona ce biti povredjena .
- Onda cemo dati sve od sebe da uspemo.- uhvatim i poljubim njene nezne ruke.
- Ja Minu volim i prihvatam sve sto ide uz tebe.Icicemo polako dan za danom i videcemo gdje ce nas to odvesti.
Vidi ja jos uvek radim ali i to ce se zavrsiti.Doneo sam odluku jos pre dva meseca.Kada mi zavrsi ugovor za manje od sest meseci necu ga produziti vise.Resio sam da se vratim kuci.Neznam koliko vremena cu biti ovde jer zadatci traju razlicno ali znaj da cim se ugovor zavrsi ja sam kuci i ne idem vise nigdje.- objasnim joj svoje planove.Pitate se kada sam isplanirao ovakav tok svog zivota.Onog trenutka ka je rekla
- Cuvaj se ...
Tada sam odlucio da cu tu zenu uciniti svojom.Zelim da me ona ispraca i docekuje kuci i zelim da Mini budem ono sto nikad nije imala.Ispunicu svaku njenu zelju i dacu joj svu ljubav koju imam njoj i njenoj mami.- Dan po dan...iz misli me vrate Jelenine reci.
- Dan po dan - potvrdim i zapecatimo nase sudbine.Ali sudbina je kucka pa se cesto zna poigrati sa nama.
VOCÊ ESTÁ LENDO
SUDBINE 🔚
RomanceOna je zena koja ostaje udovica u 35-oj godini.Kada ostane bez krov nad glavom i bez posla krece u pohod za bolje sutra.Prepustena je da sama brine o svojoj 7-mo godisnjoj devojcici i tu nema mesta za njene slabosti.Mora da nadje nacin da obezbedi...