JELENA

1.9K 107 2
                                    

Dani mi prolaze usamljeno i prazno.Jedino svetlo u moj zivot je Mina.Ona je uvek tu.

Proslo je skoro tri meseca otkako je Lazar otisao.Brinem za njega.
Dani provodimo u njegovoj kuci.Preselili smo se jer je on tako zeleo.
Javila sam teta Radi da necemo ziveti u kucici vise ali da cu je odrzavati da ne dodje u prethodnom stanju.Toj zeni cu biti zahvalna do kraja zivota za to sto je ucinila za nas.

Kao i svaku noc legnem da spavam i zagrlim njegov jastuk.

Oblivaju me znoj i tama.Osvrcem se ali nista nevidim.Vicem ali me niko ne cuje.Odjednom se otvora neka vrata i ulazi svetlost.Sena mi se priblizava i vidim Lazara,mog Lazara.
Zelim da ga dodirnem ali mi izmice iz ruke.Oko njega je svetlost a oko mene tama.Prica ali ga ne cujem i odjednom  nestane i vrata se zatvore.

Budim se uz vrisak sa bolom na dnu stomaka.Naglo sam ustala sva preplasena i okupana znojem.

Nesto se dogodilo u to sam sigurna.
Osecam to,gusim se ....

Sedim na terasu i gledam u daljini.Cetiri je sati ujutru a ja nemogu da spavam.Jedva sam dosla sebi nakon kosmara.

Vidim da se kod Tamare pale svetla u prizemju a onda vidim i nju izlazi napolje i uzima vazduh.
Boze ...

Kada me je ugledala krenula je ka meni.

- Nemogu da spavam - kaze umorno
Trudna je vec cetiri meseca i napokon nosi curicu.Presrecna sam zbog nje.

- I ja nemogu- priznam

- Sta se dogodilo?

- Imala sam kosmar i uplasila sam se.
Vidim joj brigu u pogledu a onda me pogleda cudno.

- Zasto drzis ruku na stomaku?

- Jer sam se uplasila i naglo sam ustala.Sada me malo boli.

-Jeco ...jesi li bila kod doktora kada te je uhvatio onaj tako zvani virus?- pita zacudjeno.

- Nisam ,proslo me je samo od sebe .Doduse drzalo me je duze sa povremenim simptomima ali proslo je.
- Sto pitas?

- Ma onako,proslo mi je kroz glavu da si trudna.- bubne zena

- Ne pricaj gluposti Tajo - nije moguce
- Menstruacije su mi redovne ,doduse kratko traju zbog stresa i sve sto se dogodilo ali sredice se.Tada je to bilo virus .....zamislim se dok pricam

- Jeste virus koji je trajao skoro mesec dana.Ma daj Jeco ne zajebavaj me  .
Jel krijes nesto od mene ? - pita me a onda vidi moj izgubljen i zaprepasten pogled pa ustane i ottrci u kuci.

Vraca se nakon par minuta i daje mi kutijicu.

- Idi uradi odmah.

- Nisam trudna -kazem pribranije.

-Zar se niste seksali sa mojom bratom?

- Necu da pricam sa tobom o tome zaboga.- kazem malo nezvozno.

- Jelena pravac kupatilo- povuce me i ugura u kucu.

Dve crtice mi se smeju u lice.
Boze sta da radim daj mi snage.

Dan kada je otisao nisam popila pilulu jer mi to nije bilo ni na kraj pameti a ovo je rezultat moje zaboravnosti.

Tamara skace po kuci i cvici od srece kao da nije pet sati ujutru.

- Ujutru idemo mog kod genikologa.Uzmi slobodan dan a i deca neka ostane kuci Sasa ce ih cuvati.

- Tajo mi nismo pricali o ovome.Tek smo na pocetku i upoznavali smo se kada je otisao.Neznam sta misli o deci.

- Ocigledno ste se lepo upoznali a to u tvoim rukama je potvrda za to.Druga stvar uselio te je u svoju kucu i to je dokaz ozbiljnosti vase veze i zadnje seti se kako se ophodi prema deci i znaces sta misli.- zavrsi svoje izlaganje.


Trudna sam nema dileme i to skoro tri meseca.Evo sada sedim kuci sa Minom i gledamo crtaci.Spremam se da joj kazem a neznam kako ce reagovati.

- Duso ,zelim da pricam sa tobom.

- Reci mama- okrene se i posveti mi punu paznju.

-Sta mislis o bebama?

- Oni su jako mali i slatki.Volim bebe.

- A jel zelis da mi imamo bebu?

- Ono kao teta Tamaru?

-Aha...jel zelis da imas batu ili seku?

- Zelim- kaze bez razmisljana.

- Onda se spremi jer ce ti mama roditi batu ili seku.

Njenoj sreci nema kraja i ja sam srecna kada je ona srecna.

Dani su prolazili a neznanje me je ubijalo.
Prosao je cetvrti mesec ,pa peti i tada sam znala da se nesto dogodilo.Osetila sam to jos onu noc i znala sam da san nije bio bezazlen.Ugovor mu je istekao pre tri nedelje a njega nije bilo ni na vidiku.

Stomak mi je rastao,vec sam bila pet ipo meseca u drugom stanju i stres mi nije tebao ali nisam znala drugacije.

Boze gde god da je samo da je dobro.

 SUDBINE 🔚Where stories live. Discover now