Biti u njegovom zagrljaju je nesto najljepse na svetu.Tada se osecam zasticeno i sigurnom.
Jos uvek sam u soku iako sam prespavala jednu noc od njegovog dolaska.Polako se pomera ljubi me i mazi .
- Dobro jutro ljubavi-poljubi me u usne.Nakon toga spusti glavu na moj trbuh pa ga poljubi i kaze:
- Dobro jutro i tebi sine moj.
Boze koliko ga volim
On je savrsen sa decom.Kada ga gledam kako se ponasa sa Minom znam da ce biti savrsen otac.Rutina je ista kao i svaki prethodni dan: kafa,dorucak,skola,posao....Svaki dan isti tempo.
Dolazim sa posla a bolje da nisam dosla.Dnevni boravak je prepun kutija ma.Oni nisu normalni.Opeljasile su celu radnju .
- Mama,mama vidi sta smo kupile tata i ja- meni srce stane u tenutku .
-Duso sta smo pricali? - pitam
- Znam mama ali ja sam ga pitala i on je rekao da mogu da ga zovem tata.- Boze daj mi snage .
Uspravim se i ugledam Lazara kako nas gleda a ja nemogu da izdrzim pa se popnem u spavacu sobu da se isplacem ko covek.Ovi hormoni me ubijaju ,konstantno placem za sve.
- Sta je bilo?Zasto places?- usao je Lazar u sobi brzo nakon mene.
- Mina te zove tata.- kazem i nastavim da placem.
- Ee...jel to lose?U cemu je problem?
- Nema problema,placem zbog hormona.Kada je Mina rekla "tata i ja"
malo sam bila sokirana.- iskreno priznam.-Zasto si joj rekla da me ne zove tata?-
Jelena ja nju volim,obozavam je.Zaljubio sam se u nju prvi put kada sam je video.Prvo sam se u nju zaljubio a kasnije u tebe- kaze sa osmehom.
- Ona je predivna devojcica i ja zelim da joj budem tata.
- Ako zeli tatu- dobice ga.
- Ako zeli zvezde- skinucu ih.
- Ako pozeli svet - pokoricu ga.
- Niko i nista me nemoze sprjeciti u ispunjavanju njenih zelja jer ona je moja princeza i tako ce biti zauvek.- Zavrsi a ja umirem od miline.- Cime sam te zasluzila? - pitam ga
- Sa reci - "cuvaj se"
-Kada si mi ih uputila prvi put tada sam odlucio da ces biti samo moja.- kaze a ja se prisecam kada je to bilo pa se nasmejem.- Bilo mi je zao sto ides,bila sam naviknuta na tebe i stalno si mi bio u mislima dok te nije bilo.Ali sam bila presrecna kada si dosao na Minin rodjendan.- kazem iskreno.
- I dobro je sto sam dosao jer da nisam ne bi bili sada ovde.
-Volim te Jelena,volim vas svo troje najvise na svetu.- Volimo i mi tebe -
Nakon par dana sredili smo bebinu sobu u fulu.Njih dvoje su nezaustavljivi i stalno nesto kupuju jer ce nama sve trebati.
Kada sam bila u sedmom mesecu trudnoce uzela sam bolovanju jer mi je bilo tesko.Noge su mi oticali i bila sam stalno umorna .
Dane sam provodla sa Tamarom kod nas ili kod njih kuci.Dok sam prelazila dvoriste da bih dosla kuci paznju mi je privukao sto na terasi.Lepo uredjen sa svece i cvece .Sta spremaju sada? Oni su tandem snova .Sta jedan smisli drugi uradi .Kao da citaju misli jedno drugome.Stalno se nesto dogovaraju i planiraju.
- Sta se ovde dogadja? - pitam kada ih nadjem u kuhunji.
- Spremamo veceru- odgovore u isti glas.
- Jako ste lepo to uradili svaka vam cast-
- Jako smo se potrudili- kaze Mina a Lazar se smeska.
- Neznam sta ste spremile ali ja sam jako gladna-
- Hajde svi da sednemo.
Veceramo a Mina sedi ko na iglama.
Malo,malo pa izdahne i pogleda u Lazara.- Hajde tata jos koliko? - pita smoreno.
-Jako si nestrpljiva,evo sada cu.- kaze on kroz osmeh.
- Sta se dogadja- pitam znatizeljno.
On ustaje sa stolice pa se spusti ispred mene na jedno koljeno i pocne.
- Kada sam vas prvi put video nisam ni bio svesan sta me ceka u zivotu.- pozove Minu pa je uhvati za ruku.
- Vi ste mom zivotu dali smisla.Zelju da se vratim kuci.Nadu da nije kasno da imam dom i porodicu.Vi ste meni promenili zivot.
Jelena zeno mog zivota hoces li me uciniti najsrecniji muskarcem na svetu i udati se za mene?-Pogledam u Minu a ona skakuce i klima glavicom.
-Udacu se za tebe - kazem jedva .
Stavi mi prsten i poljubi ruku pa onda usne.Zatim se okrene i uhvati Minu.
- Ti si moja prva sreca ,ti si tatina princeza.Kada god te nesto muci seti se da je tata tu i da moze sve da resi u redu .Dovoljno je da pozelis tata ce sve uciniti za tebe .- Izvadi drugu kutiicu iz dzepa i otvori je .Gotova sam necu moci da izdrzim.
Vadi zlatni lancic a na njega privezak u obliku krune pa i ga okaci oko vrata.- Sada si tatina princeza zauvek- poljubi je u celo i zagrli.
Svi imamo uspona i padova u zivotu.Svi imamo svoje strahove i demone.Ali uvek posle kisa dolazi sunce to zapamtite.
Kada sam pre skoro godinu dana dosla ovde nisam znala sta me ceka.Dosli smo da zaboravimo proslost a pronasli prelepu buducnost.Zato dok sada lezim u bolnickoj sobi sa svom vereniku,sina cerku ja sam najsrecnija zena na svetu.Ako sam morala da prodjem pakao da bi danas bila ovoliko srecna - neka sam vredelo je.Kraj
Nadam se da vam se prica svidela.
Uzivajte u citanju i ostavite svoj vote i komentar sa utiscima.
Volim vas i ljubim🥰❤️
YOU ARE READING
SUDBINE 🔚
RomanceOna je zena koja ostaje udovica u 35-oj godini.Kada ostane bez krov nad glavom i bez posla krece u pohod za bolje sutra.Prepustena je da sama brine o svojoj 7-mo godisnjoj devojcici i tu nema mesta za njene slabosti.Mora da nadje nacin da obezbedi...