LAZAR

2K 113 7
                                    

Nikad neznamo sta nosi dan a sta noc.Legnemo da spavamo a neznamo dali cemo se sutra probuditi.
Ovog jutra sam ustao raspolozen i sa drugim ciljem,ali neko mi je pokvario planove.
Zvali su me na zadatak,posao nemoze da ceka.

Gledam u Jelenu koja krece ka kapiju a onda odjednom se okrene i kaze

- Cuvaj se Lazare...- prestao sam da disem.Nijedna zena sem moje sestre i moje majke mi nije uputila ove reci.
Ova zena jeste posebna isto kao njena cerka.To predivno malo stvorenje mi je uslo pod kozu.
Prosaptam jedno - Hocu- i krenem.
I zaista cu se cuvati jer neznam iz kojih razloga imam vecu zelju i volju da to ispunim i da se vratim.
Neznam sta me vuce ka toj zeni ali zelim da je bolje upoznam.

Dani na zadatku su ne predvidjeni i naporni.Neznam zbog cega ali ne osecam se kao ranije.Ranije sam ispunjavao zadatak sa zarom,bio sam pun adrenalina.Ovo je drugi put kako sam tu samo da zavrsim posao i idem kuci.Nema entuzijazam ,nema nista.To se dogodilo od kada sam odlucio da se povucem pre tri meseca.Jos sest meseci i zavrsice mi ugovor i ne planiram da ga vise produzavam.Nisam nikome rekao saznace kada se zavrsi.

Prolazi i ovaj mesec  i jos jedna akcja je uspesno zavrsena.Pakujem stvari odma jer zelim zelim da sutra stignem kuci na vreme.
Jednoj maloj lepotici je rodjendan.Zelim da je iznenadim.Nije mi ona rekla cuo sam ih kada su pricali kod moje sestre da zele da joj spreme iznenadjenje.Tako sam saznao i zabelezio u svoj telefon taj datum da u slucaju budem kuci nezaboravim da joj kupim poklon.

Kada stignem kuci skoro prolazi podne.Danas je subota niko ne uci i ne radi.Sidjem iz auta a sa druge strane ulice dolazi buka.Izgleda da je rodjendan poceo.Uzmem najveceg plisanog  meda koji sam nasao u radnju ,jednu kesu sa sitnicama i cvece za Jelenu.Klinci ce danas pasti u drugi plan.Udahnem duboko i otvorim kapiju.Deca trce niz dvoriste.Ovo je zabava za princezu jer je sve u roze boji.Puno balona,konfeta,slatkisa.
Niko me ne primecuje sem jedne plave okokorene okice .

Dodjem do nje pa se spustim da budem na njenu visinu.

- Srecan ti rodjendan princezo-

- Hvala puno -

- Ovo je za tebe - predam joj kesu i pokazem na medu.Ali meda je dva puta veci od nje i nemoze da ga nosi pa ga ja drzim jos uvek u ruke.

- Hvala ti puno cika Lazare ,hvala ti puno- prica sva presrecna dok me grli.

- Nema na cemu ,za princezu samo najlepse- kazem joj srecan jer joj se poklon svidja.

Ustanem ,uhvatim je za rukicu i okrenem se da potrazim Jelenu.
Ona stoji na terasi i brise suze.

- Zdravo Jelena - kazem i poljubim je u obraz.

-Zdravo Lazare,dobro dosao- kaze kada se malo smiri.

- Bolje vas nasao.-pruzim joj cvece

- Hvala ti,nisi trebao- kaze vidno iznenadjena.

- Nema na cemu -

Produzim dalje ,pozdravim se sa ostalima i sednem na stolicu koja se nalazi pored njene.
Osecam pogled na sebi i znam da Tamari nista nije jasno ali ignorisem je i pricam sa Sasom o neobaveznim temama.Dan odmice i svi su veseli i dobro raspolozeni.Dodje na red torta i duvanje svecica.Kada Mina stane i se spremi da oduva svecice ,zatvori oci ,onda ih otvori i pogleda u mene sa osmehom pa oduva svecice.

Svi izmoreni ustanemo da idemo svako svojoj kuci.

Jelena dodje da nas isprati do kapije ,pozdravi se i zahvali svima redom ,onda se zahvali i meni i krenemo.

Kada smo presli kapiju cekao me je razgovor sa sestrom.Ispratila je decu i muza kuci a ona dosla kod mene.

- Pricaj Lazo-

-Sta da pricam-

-Sta je bilo to,jel ima nesto sto ja neznam? - pita nervozna.

- Nema nista Tajo doneo sam poklon za rodjendan,u cemu je problem.

- Nije problem to bato ,problem je u nacin na koji je gledas.

- Zasto je problem-

- Jer ona nije bilo koja zena,ona ima ogroman teret na ledjima  Lazo.
Ona nije imala lak zivot...- stane pa se zamisli.

- Ispricaj mi Tamara - i ona krene sa pricu od pocetka do kraja .Pricala je i pricala a ja sam na kraju i razumeo njenu brigu.
Ona se boji da cu da povredim Jelenu i Minu.Mina je osetljiva i moze da se navikne na mene a nakon toga ako ne uspemo da bude povredjena i razocarana.

- Necu siliti nista seko.Volim da pricam sa njom i da provodimo vreme zajedno.Jos uvek nema nista medju nama osim prijateljstva ali necu da te lazem i poricem jer uradicu sve sto je do mene da se to promeni.

- Ona je puno patila bato,jos jedna patnja joj nije potrebna.Ako je ona tvoj izbor ja cu ga poddrzati ali pod uslovom da se vratis kuci.

Rekao sam da cu uraditi sve sto je do mene to cu i ispuniti .Oni zasluzuju nakon sve sto su prosli srecan i bolji zivot.


 SUDBINE 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora