JELENA

2.1K 112 1
                                    

Sredili smo svoj zivot.Uredili smo kucicu ,sada je kao lutkica.Dvoriste smo sredile ,postavili ljuljasku,posadili smo cvece,postavili smo sto na terasu i to je nase omiljeno mesto.Najvise vremena provodimo napolju jer je jos uvjek toplo vreme.
Vecu spavacu sobu sam uredila za Minu.Kupila sam joj novi krevet,radni sto i novi plakar .Ukrasili smo zidove sa slikama i stavili roze zavjese.Ona zasluzuje samo najbolje zato i dajem sve od sebe da joj to i omogucim.

Danas sa Tamarom  idemo da kupujemo stvari za skolu.

Tamaru sam upoznala jos prvog dana.Jako je fina i dobra.Dok sam cistila dvoriste donela mi je kafu i pozelela dobrodoslicu i tako smo pocele da se druzimo.
Ona ima tri decaka i Mina voli da se igra sa njima.

Setamo po trznom centru i njena deca trpaju sve u kolici dok Mina razgleda i ceka moje odobrenje da bi uzela nesto.

- Ljubavi mamina ,uzmi sta ti se svidja - dajem joj potsticaj .Ona iako je mala sve razume. Mladen je stalno vikao da nemamo para jer mi dve jako puno trosimo.Koja ironija zar ne.On je prokockao sve sto se moglo prokockati a ja bih ponekad od moje plate sakrila i kupila Mini neku igracku.Nikada joj nista nije kupio od kada je poceo da kocka.

Njegovi roditelji me nisu prihvatili jer po njih ja nisam bila dostojna za njihovog sina.On se suprotstavio i ozenio me ali nakon Mininog rodjenja on je postao drugi covek.Neznam sta je uslo u njemu ali za sve sto nije valjalo mi smo bili krivi.
Zato sada moje dete ima strah.Jos uvjek se privikavamo na novi zivot i opustila se dosta ali neke stvari kao ovo sada bice teze pevazici.

Uzimam joj sve sto njene oci vide.Dovoljno je da ona pozeli i svet cu joj pokloniti.Sretna je a i uzbudjena zato sto krece u skolu.Nova sredina,nova deca ali sretna je.
Marko joj prica svaki dan.Daje joj motivaciju i drzi joj strah.

- Ne brini Mina ,ja sam tu da te cuvam- kaze svaki put kada pricaju o skoli.

Kada zavrsimo sa kupovinom,odnesemo decu u jednu igraonicu a mi sednemo da odmorimo i popijemo kafu.

-Sledece nedelje pocinjem na posao -kazem Tamari.

-Zaista,cestitam ti - kaze sa iskrenim osmehom.

-Hvala ti duso,privremen je posao.Bicu na zameni u skoli jer trenutni psiholog ide na porodilno otsustvo,ja cu je menjati dok se ne vrati.-

-To je predivno Jelena,zaista sam srecna zbog tebe ali samo da znas da je Marko ces gost tamo.

- Ma dobar je on to su samo faze koje mora da prodje svako dete.

- Mina izgleda bolje - kaze nakon nekog vremena.Zna dosta toga o nasem proslom zivotu.U proteklih meseci uvek u kafu ispricam joj nesto malo da bi shvatila zasto radim neke stvari.

- Bice jos bolje ,samopouzdanje joj se vraca polako.Voli tvoju decu,navikla se je na njih,a i oni su jako dobri ,jako si ih lepo odgojila Tajo svaka ti cast.- iskreno joj kazem.

- Trudim se Jeco,nije uvjek lako ali dajem sve od sebe.

Uputimo jedna drugoj pogled poddrske i ubrzo krenemo kuci.

Kada smo stigli ispred kuce decaci su pocela da vriste i trce ka dvoristu.Samo je Marko ostao pozdravio se sa Minom i polako odsetao za svoju bracu.Ah to dete ...

- Dosao im je ujak zato su pobesneli,uvjek ih razmazuje zato ga vole toliko- kaze Tamara sa osmehom.

Nasmejem se i ja pa joj kazem da dodje sutra da popijemo kafe u miru i svaka udje u svoju kucu.

Lepo je kada udjes kuci a nestrepis od toga kakav ces prizor zateci.
Lepo raspakujemo sve sto smo kupile,stvari stavimo na pranje,pribor za skoru naredimo kod radnog stola,kupile smo novi medo jer moja lutka obozava plisane igracke,takodje smo kupile i nove solje za caj i mljeko da imamo iste .

Bili smo umorni nakon napornog dana i zaspali smo rano.

Kada rano zaspis onda jos ranije i ustanes.Probudila sam se u sest sati ujutro.Mina spava do osam ili pola devet zato imam najmanje dva sata a to je vreme kada treba da popijem dve kafe i spremim dorucak,sprostrem ves koji sam sinoc oprala i tako krece dan.

Bilo je pola osam kada sam sela na terasu da popijem drugu kafu.
Pogled mi stane na kucu pored Tamarine,a onda vidim dzin.Sta je ovo Boze dragi.Na terasi stoji zaista dzin ili cudoviste neznam sta je.Tamara mi je rekla da je to kuca od njenog brata a juce je rekla da je dosao ,znaci to je on.
Ali nisam ga ovako zamisljala.

Ovo je najveci muskarac kog sam videla.Ima sigurno dva metra,tjelo mu je razvijeno i ogromno,pogled strasan.Bas kao sto sam rekla zver.Nije ruzan ali je ogroman i sama njegova pojava izaziva strah.Uopste ne lici na Tamaru.

-Dobro jutro mama- trgne me iz misli pospani glasic .

-Dobro jutro sreco mamina.Jesi li se naspavala?-pitam je dok je uzimam u krilo.

- Jesam mama- kaze pa me poljubi u obraz .

- Sada ce ti mama sipati mleko,a  napravila sam ti i pitu sa sirom i spanacem stavicu ti da jedes .

-U redu mama ...jel moze kasnije da se druzim sa Markom- pita stidljivo.Jooj muke moje .

- Naravno duso kada ustanu i doruckuju mozete da se druzite.

Kazem a ona stane i sva srecna ode da se umije.
Njen osmeh greje moju dusu.Kada je ona srecna i meni je srce puno.

 SUDBINE 🔚Where stories live. Discover now