Beğenirsen oy verebilirsin iyi okumalarr<3
*
*
*Selam, ben Park Sun Hee.Yeni evimizin yakınlarında gezinmek ve etrafı tanımak için babamdan izin alıp dısarı cıktım.
Seul'a birkac saat önce gelmistim ama bir bardak su bile icmeden dışarı çıkmıştım.birkac saattir kostugum icin cok susamistim.Yol üstünde gördüğüm küçük bir markete girdim.Reyondan pet sisedeki sulardan birini aldım.Cüzdanimi cebimden çıkardım ve kasaya doğru ilerledim.
"1000 won" dedi.Çalışan cok soğuk ve iticiydi.
Elimdeki cüzdandan 1000 won çıkardım ve uzattım.aldı ve fişi kasanın diğer ucuna koydu.Alıp marketten çıktım.
Suyumu içtim ve telefonumu çıkarıp Newstagram'da gezinmeye başladım.Yağmur damlaları yüzüme ve telefonun ekranına gelmeye başlayınca hasta olmamak için gözlerimi kapatip eve doğru koşmaya başladım.
Gözlerim kapalı olduĝu için önümdeki kisiyi görmeyip ona çarptım.Siyah kapuşonlu bir sweatshirt giymisti.Sadece ağzı gözüküyordu ama yine de suratındaki pis gülümsemeyi gizleyememisti.Kolumdan tuttu ve yere iktirdi.ilk önce sendelemistim ama sonra dengemi kaybedip yeri boyladim.
Yaklasti ve yere coktu."Bu gece uzun olucak." Dedi ve yine güldü.bağırmayı çok isterdim ama ağzım bağlanmış gibiydi.Bağırmaya çalıştım ama yapamadım.Sanki beynim durmuştu..
Yere, bana doğru gelmeye başladı.titremeye başladım.Gözümdeki yaslari bile silemeyecek durumdaydım.Pantalonuma doğru uzandığı anda bir motor sesi geldi.Ses durdu ve biri ustunden inip buraya doğru kosmaya basladı.Gülümsemesi sönen çocuk kaçmaya basladı.Ben ise hâlâ şokun etkisinden çıkamamıştım.Motosikletin sokağin başından gelen ısığıyla beni kurtaran kisinin yüzü aydınlandı.Elini uzattı.
"Birsey yaptı mı?" Dedi
Göz yaşlarımı sildim "A- teşekkür ederim.Yapmadı, olmasaydin yapıcaktı" dedim kalkarken.
"Evin uzak mı"
"Değil- tekrar teşekkür ederim" dedim ve tekrar koşmaya basladım.Arkamdan seslendiğini duydum ama durmadım.
***
Sabah alarmla uyandım.Hemen sonra kardesim Joon Hee benim üzerime atladı.Sonra gözlerimi farketti ve hemen yatağın kenarına oturdu."Ağladın mı sen"
"Ağladığımı nerden çıkardın"dedim ve yüzüne bakmadan yataktan kalktım.
"Öyle olsun.O zaman neden yemek yemedin?"
"Aç değildim çünkü" dedim geciştirerek.
Odamdan ciktim ve lavaboya girdim.
Joon "Hep sen giriyosun noona!" Dedi bağırarak
Annemin kahvaltının hazir olduğunu söylediğini ve gittiğini duydum.Sifonu cekip ellerimi yıkadım.Fondoten ve süngeri alıp göz altlarımı kapattım.kenarda duran formamı aldim ve giydim.
Dışarı çıktım ve "şimdi girebilirsin değil mi?" Dedim alay ederek.
Saçımın bozuk olduğunu hatırladım ve tokayı çıkardım.Saçım hem düz olduğu için hem de dün fön çektiğim için düzgündü.Esneyerek mutfağa gittim annemin yaptığı tost ve meyve suyunu gördüm, oturup yemeye başladım.Joon puflayarak yanıma oturdu.Yemeye başladı.
Annem "Okulda sakın sorun çıkarma Joon!" Dedi.
"Tamam annee" dedi Joon da.
Tost bitince yarım kalan meyve suyunu ve çantamı alıp, "ben çıkıyorum anne" dedim.
"Görüşürüz tatlım"
Babam evde olsaydı kendisi arabayla bırakır ve tüm yol moral bozardı ama erkenden işe gitmişti.Dün gectiğim sokaktan gecerken sertce yutkundum.O pisliğin yüzünü gormuş olsaydım belki onu bulabilirdim.
Okula geldiğimde Joon da arkamdan gelmisti.Herkes bize bakıyordu, büyük ihtimal yeni geldiğimiz içindi.
Bölüm sonu
*
*
*
*
*
*Bence başlangıç için güzeldi sizce nasıldı?🎸
430 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rain☆ | Han Seojun | Park Sun Hee
Fiksi PenggemarFic yaziyorem, isteyen olursa sohbet edebiliriz 🎸💸 gelin konusalim😻😻