Sizinle buralara kadar gelmek çok mutlu etti beni, düşünemeyeceğiniz kadar. Hatta burada çok sevdigim biriyle tanıştım <33 Rosie_qt52
Final bölümüyle karşınızdayımmBeğenirsen oy verebilirsin iyi okumalarr
*
*
*Düğün Günü - Çiftin çıkmasından hemen önce
Gerçekten çok hetecanlanmıştım elim ayağım titriyordu.
"Ben çok heyecanlandım, ya ayağım takılır yere düşersem?"
"Sakin ol Güneşim. Yıllardır bunu beklemiyor muyduk zaten?"
"Doğru, ama elimde değil."
Elimi tuttu ve koltuğa oturttu. Makyajım, saçım ve gelinliğim hazırdı. Seo-jun da aynı şekilde hazırdı.
***
Joon yanımıza gelip işaret verdi. Bizim çıkma zamanımız gelmişti. Seo jun elimi tuttu ve ayağa kalktı. Ben de tuttuğum nefesi bırakarak kalktım.
Salona girdiğimizde herkes ayağa kalktı ve müziğin ritmine aldırmadan alkıslamaya başladı. Masaya oturduğumda elimin titrediği çok net belli oluyordu. Babalarımızın oturduğu, ayrı masaya baktığımda babamın gözlerinde daha önce görmediğim iki duygu vardı. Pişmanlık ve sevgi..
***
"Bay Han Seo-jun, Park Sun Hee'yi hastalıkta sağlıkta, karınız olarak kabul ediyor musunuz?"
Seo jun bana bakıp elimi tuttu ve önümüzdeki mikrofona yaklaştı.
"Evet!"
"Peki siz Bayan Park Sun Hee, Han Seo-jun'u hastalıkta sağlıkta kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"
Ben de elini daha da sıkı tutup gülerek mikrofona yaklaştım.
"Evet!"
***
"Kaç saattir dans ediyoruz Seo-jun?"
"Daha 15 dakika oldu-"
"Ne? Ama çok yoruldum. ben Joon ile dans edicem o yavaş dans ediyor!'
Ayaklarımı yere vura vura Joon'un yanına gittim. Go-un'u dansa kaldırıyordu.
"Ben kimle dans edicem?!"
"Sun benimle dans eder misin?"
Ne babam mı? Karşımda duran annem de benim gibi şaşkınlıkla babama bakıyordu.
"O- olur"
(Kekelemesene dediginizi biliyorum)Uzattığı eli tutup dansa başladık. Sakin ve yavaş dans etmemize rağmen terlemeye başlamıştım. En fazla 10 dakika sonra pes ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rain☆ | Han Seojun | Park Sun Hee
FanfictionFic yaziyorem, isteyen olursa sohbet edebiliriz 🎸💸 gelin konusalim😻😻