~17

135 11 5
                                    

Beğenirsen oy verebilirsin iyi okumalarr
*
*
*

"Bunu yapıcak kadar gözü dönmüş mü.."

"Evet.."

"Onu affetmeyi düşünmüyorsun di mi?"

"Aslında.."

"Sun bu arkadaşlık ikinize de zarar verir. Lütfen kendin için yapma. Lütfen"

"Ama Seo-jun-"

Parmağını dudaklarıma bastırıp susmamı sağladı. Sesli bir şekilde nefes verip gözlerimi kapattım. masamın yanındaki ışığı kapattı ve bana sarıldı.

                                 ***

"Günaydin Sunny"

"Günaydın.."

Gözlerimi zorlukla açtığımda karşımda Seo-jun yatıyordu. Yüzlerimiz çok yakındı ve istese anında öpebilirdi.

"Öpim mi?"

"İstersen-"

Birkaç saniyeliğine dudaklarımızı birleştirdi. Utanmıştım ama belli etmemek için hızlıca yataktan kalkıp odadan çıktım. Lavaboya girip yüzümü yıkadım. Benden sonra da lavaboyu sırayla annem, Joon ve Seo-jun kullandı.
Bugün için hiçbir plan yapmamıştık tabi ders çalışmak sayılmıyorsa.

Seul'e geldiğinde Üniversite sınavına çok az kalmıştı ama Seo-Jun'un dersleri- uhm berbat ötesiydi. Ama kısa zamanda toparlamayı başarmıştı benim, mega zeka sevgilim.

Giyindikten sonra mutfağa gittim herkes oturmuştu ben de gelince yemeye başladık.  Yemek bittiğinde odama gidip test kitaplarını ve kalemliğimi aldım. Salonda klima olduğu için salona gittim.

Seo-jun çoktan salona gelmisti.

"Ben geldim. Hadi başlayalım. JOON!"

"Geldim nuna!"

Koltuğun önündeki sehpaya elimdekileri bıraktım.

"Hadi başlayalım"

Han Seo-jun bana bakıyordu. Beni duymamış gibiydi.

"Seo-jun!"

"Hı- tamam"

                                 ***

"Anladın mı?"

"Birşey dicem ama kızma Sunny"

"Anlamadın di mi?"

"Evet"

"Akşam olmuş hem çok yoruldum yarın tekrar anlatsam?"

Oturuğu yerden kalkarken
"Yarın da olur- ah sırtımh"

Joon ile kahkaha atmaya başladık.

Zilin çalmasıyla irkildim kalkıp kapıyı açtım. Min-Ji teyze ve Go-un?

"Merhaba Sun Hee"
"Merhaba Unnie"

"Merhaba. Hoşgeldiniz. Bay Han nerde?"

"Hoşbulduk unnie, annemle biraz (?) sorun yaşadılar. az önce geldik ve kalıcak yerimiz olmadığı için size geldik. Ama sorun olucaksa-"

"Hayır ne sorunu, mutlu oldum. İçeri geçin"

İceri geçmeleri için cekildim ve sonra kapıyı kapattım. Seo-Jun'la olan ilişkimizi söylemeli miyiz?

Ben de peşlerinden salona gittim, annem seslerimizi duyunca yanımıza geldi.

"Hoşgeldiniz canım"

"Hoşbulduk" sarıldılar.

The Rain☆ | Han Seojun | Park Sun HeeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin