school ~2

461 27 42
                                    

Beğenirsen oy verebilirsin iyi okumalarr<3

*
*
*
Okula geldiğimde Joon da arkamdan gelmisti.Herkes bize bakıyordu, büyük ihtimal yeni geldiğimiz içindi.

"Müdürün odasına mı gitmeliyiz?"

"Galiba evet.Birine sormalıyız"

Yürümeye başladım.Gordugum bir kiza sordum

"Merhaba.Biz yeni nakil olan òğrencileriz.Nereye gitmemiz gerekiyor?"

Kız "Merhaba, benimle gelin" dedi ve gülümsedi.

Çok neşeli biri gibiydi.Arkadasi oldugunu düsündüğüm bir kız geldi.

"Yanındakiler kim Soo Ah?"

"Onlar yeni öğrenciler- müdürün yanına götürüyorum ju-kyung" dedi ve tekrar yürümeye başladık.Adının Soo-Ah olduğunu öğrenmiş oldum.

                                  ***

Sınıfımızı ve yerini öğrendikten sonra Joon ile ayrılıp sınıflara gittik.

Sınıfa girdiğimde herkes bana bakmaya başladı.Rahatsız olmuştum ama yinede aldırmadım.Bos bir sıra aramaya başlıyacakken ögretmen geldi ve herkes sırasına geçti.Tek ben ortada kalmıştım.

"Gunaydın sınıf- yeni öğrencimiz gelmis!kendini tanıtmak ister misin?"

"Tabii" dedim ve öğretmen kürsüsünün yanına gectim.

"Ben Park Sun Hee.18 yaşındayım.Güney koreliyim.Busan'dan buraya nakil oldum.Daeyeon Lisesi'nden geldim, hm bu kadar."

"Tamam,Han Seo-Jun'un yanına  geçebilirsin" dedi ve kafasını siraya koymuş uyuyan birini gösterdi.

Başımı salladım ve ögretmenin gösterdiği yere geçtim.Çantamı bıraktım ve dersi dinlemeye başladım.

                                  ***

Birinin beni dürtmesiyle uyandim.Bu Soo-Ah'ydı.

"Selam Sun Hee!2 derstir uyuyorsun, seni uyandırmak istedim"

"Teşekkürler.. Soo-Ah."

"Öglen bizimle yemek ister misin?boş sıramız var."

"Ben yemek yemiycem.ha bu arada okulda kulüpler var mı?"

"Var, bu yıl tekrar seçmeler olacak. voleybol takımına girebilir-"

"Ben müzik için sormuştum.Pek spor yapmam." Dedim ve kalkıp Joon'un yanına gittim.sinirli bir sekilde telefonuyla konusuyordu.

Telefonu kapatıp etrafına baktı, beni görünce yanıma geldi.

"Ne oldu Joon?"

"Ayrıldık." Dedi.Hayatında verdiği ilk ve tek doğru karar buydu sanırım.

"Noldu?"

"Uzak mesafe iliskisine dayanamazmis, aldatirmisim falan da filan.."

"Numarasini versene sunun"

"Napicaksin?"

Gulerek "Hayırlı olsun diyicem senden kurtulduğu için" dedim.

"Dalga gecme noona!"

"Tamam tamam, kantinden bisey ister misin?"

"Hayir sağol"

Kantinin yerini bulmam zor olmamisti yemek kokusunu hemen duyardim çünkü.

Kantin sirasına girdim.Bir süre sonra arkama da birkac kisi geldi.Birseyler fisildadilar.

Bir süre sonra sıra iyice daralmaya basladi.Cok rahatsiz olmustum.O sirada
Belime deyen eli farkettim.Küçük (?) çaplı bir çığlık attim.kantindeki herkes bana bakiyordu.O sirada dun bana yardim eden kisiyi gördüm.O da Beni hatırlamış gibiydi.kosarak dışarı çıktım.Neden her pislik beni buluyordu ki.

Bir banka oturdum.Ağlamamak için nefes alıp veriyordum ama işe yaramamıştı.Yanağımdaki yaşlar çenemi buldu.

Birden biri bana sarıldı.Ona bakmaya çalışmadım çünkü bu bana iyi gelmisti.ben de ona sarıldım.ayrıldığımda beni kurtaran çocuk olduğunu gördüm.elimin tersiyle tekrar göz yaşlarımı sildim.

"Merhaba, iyi misin?"

"İyiyim teşekkürler."

"Sen dünki kızsın değil mi?"

"A- evet.Dün için tekrar teşekkürler- adın neydi?"

"Han Seo-jun, senin?"

"Sun Hee, sen sınıfta uyuklayan cocuk degil misin?"

"Senin benden ne farkın var :D" Deyince güldük.sonra göz altlarımı fondotenle kapattığım aklıma geldi.fonfoten akmış olmalıydı.

"gözlerim şiş mi?"

"Eh biraz"

Kalktım ve saçımı topladım.

"Tekrar teşekkürler" dedim ve el salladık.

                                  ***

Tuvalete girdim.Ellerini yıkayan ve makyaj yapan kızların seslerini duydum.

"Yeni gelen kız çok guzel değil mii"

"Kardeşini gordünüz mü, çok yakışıklı.Sevgilisi yoktur umarım"

Kıkırdadılar.sifonu cektim.

"Han Seo-jun'u tavlamaya çalışıyor-"

Dediği anda dışarı çıktım.
Şaşkın şaşkın bakmaya başladılar.aldırmadan gectim.Joon karşımdaydı.

"İyi misin?"

"İyiyim" dedim ama bende iyi olup olmadığımı bilmiyordum.

"Kim o pislik?gördün mü?"

"Kim?"

"Kantindeki"

"Gormedim.."
Bu konu hakkında konuşmak istemediğimi anlamıştı.(boyumuz neredeyse aynı) kolunu omzuma koydu.

                                  ***

benim sınifımın önüne gelince durdu ve kolunu omzumdan cekti.

"Byee noonaa"

"By Joon"

Sırama geçtim, kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım.Seo-Jun da uyuyordu.Ona bakmaya başladım.gözlerini açınca

"Beni mi izliyordun :D" dedi

"Saçmalama hayir xD"

                                  ***
Tüm derslerde uyumustum son derste karnımın gurultusundan uyuyamadım.Tahmin etmek zor degil ama òglende uyuduğum icin yemek yememistim.Ders bittiğinde Soo-Ah ve arkadaşları yanıma geldi.

"Bizimle karaoke ye gelmek ister misin Sun Hee?"

"Teşekkürler gelemem" dedim ve çantamı alıp çıktım.

Joon beni bekliyordu.Beraber okuldan çıktık ve eve gittik.

Bölüm sonu
*
*
*
*
*
*
Asklar bu bolum aceleye geldi ama stok yapmam gerekiyordu.byeee

588 kelime🫀

The Rain☆ | Han Seojun | Park Sun HeeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin