A gondoskodó oldal

560 33 3
                                    

A hangulatingadozásomnak szerda délre már meg is lett a magyarázata, ugyanis meglátogatott a Mikulás és hozta magával a derék fájdalmat, és ha ez még nem lenne elég a fejem is hasogatni kezdett, ráadásul az idő is rossz volt odakint, így ez a három együtt teljesen rányomta a napomra a bélyeget. Mint egy zombi úgy mentem le ebédelni, de csak pár szem sültkrumplit tudtam leerőltetni a torkomon, a rántott húsnak már a gondolatától is rosszul voltam, pedig Tündi csirkeszárnyat rántott ki, amit mindennél jobban imádtam, de most rá se tudtam nézni. Amilyen gyorsan csak tudtam visszamentem a szobámba, besötétítettem és aludtam, de amikor órákkal később felébredtem egy fokkal sem éreztem jobban magamat. Ezért utáltam menstruálni, az első napot mindig pokolként éltem meg és most még migrénem is volt, köszönhetően a változékony időjárásnak. 6 óra körül újra lementem a konyhába, csináltam magamnak egy kávét, jó éjszakátot kívántam Melisszának és Tündinek, akik a kinézetemet látva orvost akartak hívni, de megnyugtattam őket, hogy holnapra már semmi bajom nem lesz. A szobámba belépve aztán elkortyolgattam a kávémat, miközben fel alá sétáltam az ágy előtt. Szerettem volna kimenni a teraszra, de az eső folyamatosan szakadt, ezért csak kinyitottam a teraszajtót, hogy friss levegőt engedjek be a szobába. A telefonom ekkor kezdett el csörögni, és amikor megláttam, hogy Zoé keres sóhajtottam egy nagyot.

-         Szia – szóltam bele a telefonba a lehető leglelkesebben.

-         Ó, zavarlak? – kérdezte enyhe éllel a hangjában.

-         Nem, csak szétrobban az agyam, leszakad a derekam és zuhog az eső – foglaltam össze a rossz hangulatomnak az okát.

-         Nem lep meg, hogy akkor elérlek, amikor nem happy minden körülötted – cukkolt. – Nagyon el vagy tűnve, én pedig kezdek nagyon haragudni – közölte velem.

-         Megfogadtam a tanácsodat és élek.

-         A tanácsaim közé tartozott az is, hogy mondj el mindent! Elvégre miattam vagy ott!

A szememet forgatva tettem le az éjjeliszekrényre az üres bögrét, aztán nekiálltam elő kotorni egy tiszta pizsamát a bőröndömből, míg végül a legalján rá is akadtam a királykék pamut pizsimre, amit imádtam. A telefont ki hangosítva az ágyra dobtam, miközben megnyitottam a fürdő vizet és nyomtam hozzá a kedvenc almáspite illatú tusfürdőmből.

-         Kedvelem Krisztiánt ennyi. Jó érzés a társaságában lenni.

-         Csak ennyi? Csók? Valami?

-         Semmi – vágtam rá azonnal.

Nem tudom miért nem mondtam el neki, hogy Krisztián felizgult rám tegnap az étteremben, én pedig később szintén felizgultam az ujjai láttán és a történetrészletét olvasva. Ha azt valóban kipróbáltuk volna, amit leírt, életem egyik legemlékezetesebb első szexében lett volna részem, az ezer százalék. Talán pont ezért nem akartam Zoénak elmondani, mert az ő tanácsait fogadtam meg a leginkább. Jó, azért ha azt mondja ugorjak a kútba, nem ugrok utána, így Krisztián ágyába se ugrottam volna bele, csak mert Zoé azt mondta. Zoé inkább az érzelmeimre volt képes hatni, olyan érzésekre ébresztett rá engem, amiket tagadni akartam magamba, és ha ő megkapargatta a felszínt, onnantól kezdve nem volt visszaút. Ezt pedig nem akartam.

-         Nem hiszem el, hogy ott vagy lassan két hete és semmi izgalmas nem történt.

-         Más lányokkal már biztosan smárolt – vontam meg a vállam fáradtan. – Ne most beszéljünk már erről. Fáradt vagyok és nyűgös – kértem.

-         Hát jó, de figyelmeztetlek, ha mostantól nem jelentkezel, napi kétszer beadom a válókeresetet. Én nem tudok tovább így élni!

SztárszerelemWhere stories live. Discover now