Kilenc órakkor aztán megérkezett a műsorvezető, akinek már illene megjegyeznem a nevét. Talán Zalán vagy Zoltán? Nem tudom, majd megjegyzem egyszer. Mindannyiunkat arra kért, hogy fáradjunk ki a kertbe, ahova már ki voltak pakolva a székek és Krisztián a rengeteg székkel szemben foglalt helyet. A homlokomat ráncolva próbáltam rájönni arra, hogy most mi fog következni, lábujjhegyen pipiskedve próbáltam elolvasni a Krisztián előtt lévő papírt. Annyit sikerült csak kivennem belőle, hogy egy kvízről van szó, mielőtt eltakarta volna a lapot. Azonnal ránéztem, ő pedig vigyorogva megcsóválta a fejét. Rossz kislány – üzente felém a tekintetével. Ártatlan mosolyt villantottam rá és elfoglaltam a helyem két nő között, akik szerintem már jóval 30 felett voltam. Sajnáltam őket egy kicsit. Ennyi fiatal nő között, itt vannak és küzdenek a 30 éves Krisztián szerelméért, mondjuk, még itt vannak, szóval biztos tudnak valamit.
- Drága hölgyek el is érkeztünk az első feladathoz, ami nem más lesz, mint egy kvíz. A kvíz kérdései mindenkinek más lesz, hogy ne lehessen csalni és a kérdéseket maga Krisztián állította össze mivel róla fog szólni a kvíz. Az első öt ember, aki a legtöbb helyes választ adja, megnyer egy randit Krisztiánnal, amikor már kettesben zavaró tényezők nélkül ismerkedhetnek másfél órán keresztül. Kérem, adják le a telefonokat, hogy még csak kísértést se érezzenek a csalásra.
Elsőként pattantam fel és vittem az asztalhoz a telefonomat, szándékosan képernyővel lefelé fordítva, hogy lássa a tokomat Krisztián, amin természetesen az ő idézete volt. Ne csodálkozz, ha semmi sem történik, ha csak egy helyben toporogsz! Krisztián ajka azonnal mosolyra rándult, és amikor a tekintetünk találkozott egy pillanatra feléledtek a gyomromban a pillangók, de aztán elkaptam a tekintetem és vissza leültem. Amint mindenki leadta a telefonját a műsorvezető már szólította is az első nőt és feltette neki a legelső kérdést.
- Mi volt Krisztián legelső megjelent regénye?
Nagyon kicsin múlott, hogy ne vágjam rá azonnal a választ, mert természetesen tudtam. A legelső regénye még 18 éves korában jelent meg, Álmodj nagyot címen, ami egy olyan fiúról szólt, aki utazni akart, de az anyagiak nem engedték meg, aztán egy menedzser felfedezte őt és tehetségét, felkarolta így a fiú eljutott azokra a helyekre, amikről eddig csak álmodni, mert, ám aztán mégis abban a kisvárosban telepedett le ahol felnőtt.
- A Sorscsapás – érkezett a bizonytalan válasz, nekem pedig kikerekedett a szemem és elhűlve fordultam a nő felé.
- Inkább Álmodj nagyot – javítottam ki a szememet forgatva.
- Adrienn kérem, ne szóljon bele, nem ön a soros – szólt rám a műsorvezető.
- Bocs, legközelebb majd jelentkezek – tartottam fel a kezem bocsánat kérően és fájdalmasan Krisztiánra pillantottam, aki lesütött szemmel elmosolyodott.
Már négy lány vérzett el a kvízen, fájdalmasan alacsony ponttal, de mind azzal magyarázta ki a dolgot, hogy ők megismerni akarják Krisztiánt és nem készültek fel az életéből. Nyugtassák magukat ezzel nem bánom, de tényleg olyat nem tudni, hogy hány díja van már Krisztiánnak? Ki az, aki idejön úgy, hogy nem tudja, Krisztián két könyve is elnyerte az Aranykönyv díjat és, hogy a Vágyak szava megihlette a magyar filmeseket is és mindenáron forgatni akartak belőle egy sorozatot? Lélekben készültem már az ötödik nőre, amikor Krisztián odahajolt a műsorvezetőhöz és súgott neki valamit. Azonnal levágtam, hogy rólam van szó, ugyanis mindketten felém pillantottak, így tudtam, hogy én következek.
- Bartha Adrienn, most te következel.
- Végre – csúszott ki a számon, és nem törődtem a többiekkel, akiknek tekintetét magamon éreztem.
YOU ARE READING
Sztárszerelem
RomanceSoha ne jelentkezz részegen a barátnőid unszolására egy valóságshowba, mert akkor úgy jársz, mint Adrienn! Bartha Adrienn részegen jelentkezett, hogy ringbe száll kedvenc írója Molnár Krisztián szívéért, gondolván úgyse fogják beválogatni. Tévedett...