İlk Gün

272 20 3
                                    


Multimedia : Güneş var

      Güneş' in  Ağzından

Sabah sabah evdeki müzik sesiyle uyandım Allah aşkına sabahın 7 sinde kim böyle bangır bangır müzik dinler . Geri uyumaya çalıştım uyuyamıyorum. Sonra aklıma dank etti bugün okul var hemen kalktım müziğin nerden geldiğine bakmaya gittim ses Savaş ' ın odasından geliyor kapıyı çalsam duymicak bende odaya daldım Savaş yatmış yatağa müzik dinliyo bir şey desem duymicak gittim müziği kapattım .

Bi dakika bi dakika Savaş' ın üstünde bişey yok hem bu çocuğun kasları ne güzel nezaman yapmış bunları

Ayy ben ne için geldim bu odaya ne düşünüyorum yaa demek ki kaslar adamın aklını başından alıyor.

" Küçük cadı beni süzmen bittiyse üstümü giyeceğim" dedi Savaş bende kendime geldim.

" B be ben mi seni süzcem sana bakcam ben senden bin kat iyisini gördüm be sen nesin ki onların yanında"     yalan çarpılcam vallahi yaa

"Belli madem bakmıyorsun neden kekeledin o zaman Kızım sana görgü kuralı öğretmediler mi hiç ? Kapı çalmadan içeri giriyosun "

" Sanki kapıyı çalsam duycaktın nerdeyse odaya girdiğimi duymadın ki"

" Of Güneş sabah sabah hiç çekilmiyorsun ki hadi bak daha hazır bile değilsin .Zaten çirkindin uykulu halinle hep betersin"

" Hiçte bile ben çok güzelim tamam mı"

" Hadi hazırlan şu halinle göz zevkimi bozuyorsun sabah "

Odama gidip elimi yüzümü yıkadım gerçekten de Savaş haklı şu halime bi bak ne kadar dağınık.

Dolabımın karşısına geçip bir kot şort ve beyaz tişört giydim saçlarım da düz olduğu için at kuyruğu yaptım , makyajımı da yaptıktan sonra aşağıya kahvaltıya indim.

" Herkese günaydın afiyet olsun"

" Sanada günaydın kızım "

" Baba ya siz sabah müzik sesi duymadınız mı ? gerçi duyulmayacak gibi değildi ki"

O sırada Savaş sinsi bir şekilde sırıttı.

" Duyduk tatlım Savaş açmıştı daha doğrusu ona biz söyledik"  dedi annem

" Nasıl yani?"

"Şöyle ki kızım sabah annen seni uyandırmaya geldi kalkmadın Sevgi Teyzen geldi yine kalkmadın bizde Savaş' a müzik açmasını söyledik"

" İnanmıyorum size yaa sabah sabah anne -baba -oğul dayanışması"

" Cadı ne yapim uyuyunca horluyosun seni uyandırmaya gelmedim müzik açtım "

Ne yani ben horluyor muydum hiçte bile Savaş ' ın bu sözünden sonra kafasına bir zeytin attım

" Sen öyle san ben horlamıyorum"

" Ahhh kafam çok acıdı hatta kanıyo bile ölücem beni hastaneye götürün çabuk"  dedi Savaş

Bu söze sofradaki herkes güldü.

" Bu nedir yaa hepiniz bana düşman kesildiniz" dedim

" Hadi çabuk çıkalım Güneş okula geç kalıcaz"

" Tamam bekle çantamı alıp geliyorum "

" Arabada bekliyorum"    dedi Savaş

GEÇMİŞİN İZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin