0.1

3.5K 106 7
                                    

0536**: 2 çiklotayı sıtırsam inekyeemlerinin içine karıştırsam inekler çikolatalı süt yapabilirmi

𝙈𝙚𝙧𝙩'𝙞𝙣 𝙃𝙤𝙘𝙖𝙨ı:Anlayamadım

0536**:Bende anlamdım o yüzden sizin gibi sevecen okulun en datlı örtmenine yazdım

𝙈𝙚𝙧𝙩'𝙞𝙣 𝙃𝙤𝙘𝙖𝙨ı:Ah,özür dilerim sen kimsin canım? Velinin telefonunu kaydetmemişim o yüzden isim yazmıyor, Mert? Sen misin oğlum?

0536**: Hee ben örtmenim Mert

0536**:Mert'in dayısı ben kusura bakmayın
telefonumu almış yazmış size

0536** adlı numara "Mert'in Dayısı" Olarak değiştirildi.)

𝙈𝙚𝙧𝙩'𝙞𝙣 𝙃𝙤𝙘𝙖𝙨ı:Sorun değil, Mert'e selam söyleyin yerime iyi günler

0536**:Söylerim hocam iyi günler

𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖
Çocuklarımın etkinliklerini tamamlayıp, yorulduğum bir hafta sonu geçirmiştim. Şimdi ise okul yolundayım ve aşırı uykusuzum. Çocuklara verdiğim dışarı çıkıp yağ satarım bal satarım oynayacağız sözünü ise tutmak zorundayım. Okul yolunun kaldırımına geçtiğimde güvenlik Muhiddin abi biriyle konuşuyordu. Hızlıca ilerleyip Muhiddin abiye selam verecekken konuştuğu kişinin yanında öğrencim olan Mert'i gördüm.

"Günaydın örtmenimm sizi çok özledim"
Diyerek bacaklarıma sarıldığında ben de gülümseyerek onun boyuna eğilip sarıldım ve bir süre sonra ayrıldım.

"Günaydın Mert'cim"

Mert'in yanında olan adama göz attığımda adam bana şaşkın gözlerle bakıyordu.

"Bu benim dayım"

Mert elleri ile bana bakan adamı göstermişti. Demek ki ben bu adamla yazışmıştım.

"Merhaba ben Mert'in dayısı Toprak, siz de Nevra Hoca olmalısınız.

Diyerek bana elini uzattığında gülümseyerek elini sıktım.

"Merhaba evet ben Nevra."

"Size iyi günler, dayıcım sen de haydi derse."
Dedikten sonra Mert'in boyuna eğilip alnından öptü.

"İyi günler hadi gel Mert."

Mert elimi tuttuğunda dayısı da yavaşça buradan uzaklaşıyordu ki elini hemen cebine atıp telefonunu çıkarıp birini aradı ve hararetli bir şekilde konuşmaya başladı.

Elimi tutan Mert'e döndüm ve okulun kapısından girdik.

Zaten sohbet ederken yeterince saat geçmişti, hiç öğretmenler odasına ilerlemeden sınıfa adımladık.

Sınıfta beni gören çocuklarla
kucaklaştıktan sonra derse başladım.

böö

Örtmen Hanım/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin