"Abla sen beni delirtmek mi istiyorsun Allah aşkına!"
"Ay ne bileyim ben senin Nevra hanımı sevdiğini müneccim miyim ayol?"
"Of abla off! Kapat kapat sinirliyim."
"Ablaya öflenmez köpek."
"He he kapa la dört göz"
Toprak, ablasının hakaretlerini duymazdan gelerek telefonunu cebine sıkıştırıp arabasına ilerleyecekti fakat gözü okulun bahçesine kaydı. Onu okula çeken oldukça güzel nedenleri vardı. Nevra öğretmen gibi..
Mert'in öğretmeni olduğu bilseydi her gün Mert'i okula bırakırdı ama haberi bile yoktu!
Ablası ile bu konuyu konuşmuştu, okuldan biri işte demişti fakat adını söylememişti. Al işte! Söyleseydi şimdi belki de... Of of! Hemen numarayı "𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 ❀" olarak değiştirdi ve yüzüne çapkın bir gülümseme yerleştirdi.Okulun kapısına dikkatle baktı fakat içeri girmişlerdi bile. Yüzündeki asıklık ile arabasına yöneldi, binip direksiyonu yumruklaya yumruklaya sürmeye başladı.
𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖
Her zaman ki gibi geçen 3 günü de atlatmıştım. Bugün 3. Ve 4. dersimiz bedendi ve hava sıcak olduğu için onlara dondurma almayı planlıyordum. Fakat hasta olmalarından fazlasıyla korkuyordum. Bunu garantiye almak için sınıf grubumuza yazdım."1/B Sınıf Grubu"
𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 𝙃𝙖𝙣ı𝙢:Merhaba Sevgili veliler, eğer sizinde izniniz olursa çocuklara dondurma almak istiyorum. Öğrencilerim arasından hasta olan ya da hastalanmaya meyilli olan varsa lütfen bildirin.
Mesajı gönderdikten sonra 10-15 veli geri dönüş sağlamış, sorun olmadığını belirtmişti. Geriye kalan veliler geri dönüş sağlamamış fakat ben hepsine özelden yazmıştım. Dönüş sağlamayan 2 veli kaldığında ne yapacağımı bilemedim fakat öğrencilerin haberi vardı ve diğerleri yerken 2 öğrenci onlara bakamazdı. Öğretmenler odasında oturarak bunları düşündüğü sırada telefonu titredi, dönüş sağlamayan velilerden biri yazdı sandım fakat Mert'in dayısı yazmıştı. Yersiz bir şekilde heyecanlandım fakat yüzümdeki ifadeyi hemen bozdum. Bu 3 gün içinde sohbetimiz ilerliyordu Mert bana yazıyor dayısı da durumu toparlamaya çalışıyordu. Aslında hoş adamdı, baya da yakışıklıydı fakat konumuz bu değil neyse telefonumu açıp okumaya başladım.
Mert'in Dayısı:Örtmenim küstüm 😡
𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 ❀:Neden küstün bakalım küçük bey?
Mert'in Dayısı:Sınıftakilere dundurma alıcakmızsıniz
Mert'in yazamadığı cümleye kıdırdadım. Verdiğim ödevleri annesine yaptırdığı fazlasıyla belli oluyordu.
𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 ❀: Hayatım ama randevun vardı bu yüzden okula gelemedin?
Mert'in Dayısı:Benimde canım dundurma çekmişti tam 😞
𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 ❀:Hmm, o zaman biz seninle baş başa dondurma yeriz nasıl fikir hem senin dondurma hakkını almış olurum?
Mert'in Dayısı: Bende geleyim
(Bu mesaj silindi.)
Gördüğüm mesajı tam olarak okuyamadım çünkü hemen silinmişti.Yani dayım da gelsin
𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 ❀:Olur canım ben annenle konuşacağım kendine iyi bak kuzucum 🫶🏻
Mert'in Dayısı:GÖŞÜRÜZ HOCAAAMM
Mert'in mesajına gülerek kalp emojisi koyduğumda annesine yazmaya başladım.
Annesi beni onaylayarak dayısı ile okul çıkışı yiyebileceğimizi belirtti.Ben de ailesi bana dönüş sağlamayan 2 öğrencimin yanına doğru adımladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Örtmen Hanım/Texting
Kısa HikayeAvukat Toprak, yeğeninin öğretmenine mesaj attığını görür. Durumu izah edip toparlamaya çalışır fakat o öğretmen hoşlandığı öğretmen çıkar.