Kahveyi nerede içmek istersin? İstersen bu balkonda," Diyerek 1. Kattaki balkonu gösterdim.",üst kattaki balkonda ya da arka taraftaki çardakta olabilir."
"Çardağa geçelim."
"Peki, sen ben gelene kadar takıl kahveleri yapıp geliyorum.
"Olmaz öyle Nevra, ben de yardım edeyim."
"Misafirsin sen Toprak otur şuraya haydi geleceğim ben."
"Pekii."
Nevra giderek uzaklaştığında Toprak her yeri incelemeye başladı. Çardak ve çeşmenin etrafını turladı. Etraftaki çiçeklere gülümsedi. Çiçeklere bakınca Nevra'yı hatırlaması normal miydi? Normaldi Nevra, beyaz çiçek demekti. Işık, parlaklık, gösterişli demekti. En az Nevra kadar güzel kokuyorlardı. Telefonunu açıp bir fotoğraf çekti hemen. Telefonuna bakar bakar hatırlardı artık.
Hemen ardından cama tıklatılma sesi geldi. Başını kaldırdığında Nevra'nın ona gülümseyerek evden el salladığını gördü. O da elini kaldırdı ve salladı. Kısa süre sonra Nevra bahçeye geldi. Kahveleri masaya koydu ve tekrar eve yöneldi.
"Hemen geliyorum Toprak kusura bakmaa!"
"Kusura bakacağıma kamyonun altında kalırım kızım ne kusuru."
Nevra elinde brownie ve bahçesinden yeni topladığı meyveler ile geldi.
"Hazırlıksız yakalandım biraz kusura bakma daha güzellerini yaparım.""Bu hazırlıksız halin mi cidden? Kahve içip gidecektim niye zahmet ettin ki?"
"Brownie'yi çok sevdiğini söylemiştin, senin şansına sabah yapmıştım.
"Teşekkür ederim gerçekten çok güzel gözüküyorlar."
"Rica ederim."
Brownie'yi keserek çiçek desenli tabaklarıma yerleştirdim ve önüne koydum.
"Eee daha daha nasılsın Toprak?"
"İyiyim Nevra, sen?"
"Ben de öyle takılıyorum işte okuldan eve evden okula."
"Basketbol oynamayı sever misin?"
Sorduğu soru ile kısa bir an düşündüm. Yani hiç oynamamıştım ki.
"Hiç oynamadım Toprak bilmiyorum."
"Bu cumartesi oynamaya gideceğim gel benimle. Hem öğretirim."
"Yani olur işim olmazsa gideriz kesin demiş olmayayım."
"Tamamdır öğretmen hanım emrinize amadeyim."
Dedi ve asker selamı yaptı.
"Aferin asker."İkimizde dediğime kıkırdadık.
Sonra o lafa girdi.
"Çok güzel yemek yapıyorsun Nevra, mükemmelsin."
Dedi ve koca bir brownieyi ağzına attı.
"Teşekkür ederim Toprak afiyet olsun."
"Rica ederim", Dedi ve göz kırptı.
Az oldu biliyorum, çok yazmadım çünkü diğer bölümü uzun yapacağım büyük ihtimalle. Atmak istemiyordum çünkü sıralamamız düşüyor. Ama sizin için attım 🫶💋. Yorum yapmayı ve voteleri eksin etmeyin sizleri seviyorum kendinize iyi bakın😻.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Örtmen Hanım/Texting
Short StoryAvukat Toprak, yeğeninin öğretmenine mesaj attığını görür. Durumu izah edip toparlamaya çalışır fakat o öğretmen hoşlandığı öğretmen çıkar.