"Yanık kokusu geliyor?"
sabahın köründe yanık kokusuna uyanmış olabilir miyim acaba!
"Ya hayatım valla bir şey yok yav uyu sen."Toprak yine bir şeyler yapmaya çalışıyordu bana. Gece yanıma gelmişti ben ise uyuyakaldım.
Terliklerimi giyip mutfağa vardığımda yerde duran yufka paketi, sosa bulanmış tezgah ve yarım yamalak yufkalar bana bakıyordu.
"Ay güzelim nolur bağırma." Diyerek yanıma sokuldu.
"Günaydın günaydın bağırmıyorum" Diyerek ona daha çok sarıldım ve mis gibi kokusu ciğerlerime işledi.
"Sana börek yaptım umarım güzel olmuştur."
"Düşünmen yeterli canımm." dedim ve yukarı üstümü değişmeye çıktım.
Ama arkamdan ayak sesleri duymamla yavaşça yürümem bir oldu. Toprak arkamdan geliyor olabilir miydi ki?
Odaya girdiğim gibi kapıyı kapatacaktım fakat Toprak eliyle kapıyı tuttu."Üstümü değiştirip gelecektim ben Toprak neden geldin ki ya?"
"Ne giyeceğini merak ettim."
Yeni aldığım hafif göğüs dekolteli beli iple sarılı siyah bir crop vardı. Onu hemen dolabımdan çıkarttım ve Toprak' gösterdim.
"Ee devamı nerde?"
"Böyle giyiliyor bu bana da çok yakışıyor."
"Yav kızım git üstüne bir şey al yav."
"Almıyorum ya."
"Sus öperim."
Dediğiyle salak gibi sırıtmam bir oldu.
"Giyeyim bi gör."
Başını salladı ve koltuğa oturdu.
"Toprak çık üstümü giyeyim yani."
"Baksaydım yav."
"İyi bak o zaman." dedim ve üstümdeki gece giydiğim tişortü çıkartmamla Toprak'ın gözlerinin açılması bir oldu.
"Lan soyunuyor musun cidden?"
"Evet."
dedim ve südyenimin üstüne crobu geçirdim."Nasıl? Çok iyi olmamış mı ya"
"Yanımda giysen güzelim?"
"Çıkmak istiyorum ama,"
"Sen bilirsin bebeğim ama çok yakıştı hatunuma."
"Eteğimde varr."
"Onu da önümde giyersen kendimi tutamam ha."
altımdaki eşofmanı yavaşça aşağı indirirken pürdikkat beni izliyordu.
"Off yavrum of." dedi ve altımda sadece iç çamaşırı varken karşısında eteğimi giymeye başladım.
"Çok yakıştı hatunum benim." kalktı ve yanıma gelip belimi okşamaya başladı.
"Saçlarımı yapmak ister misinnn? diye sorduğumda hevesle başını salladı ve tarağımı getirdi.
Güzelce taradı,okşadı,kokladı ve sonunda öperek ayağa kalktık ve yemeğimizi yedik.•★•
Toprak'la yaz ayının ortasında sahilde oturuyorduk. Az önce dondurmamızı bitirmiş biraz da sahili turlamış sonra da oturmuştuk.
"Tatile mi gitsek güzelim?"
"Olur aslında ya havalar da çok sıcak olmaya başladı."
"Tamam yavrum ben ayarlarım sen hazırlığını yap yeterli."
"Tamamm yaparım."
Biraz daha sohbet edip eve geçmiştik ama zaman asla geçmiyordu. Biz de kahve içip fal bakmaya karar verdikk.
"Cidden fal bakacak mısın bana yavrum?"
"Evett bakmayım mı yaa?"
"Bak yavrum bak sana feda olsun getir bütün kahveyi içeyim getir kazanla getir."
dedikleriyle sırıttım ve kahveyi yapmaya devam ettim.
"Şimdi kahveyi iç sonra 3 kere başının üstünden geçirip ters çevir,soğuduğunda neler olmuş bakalımm."
"Umarım sen çıkarsın."
"İç iç görürüz onu biz."
İkimizde içip kapatmıştık ve ben de sosyal medyada takılıyordum.
"Soğumuş sanki bu."
Elimle fincanını kontrol ettiğimde buz gibi olmuştu."Açıyoruz Toprak beyy bakalım ne çıkacak prensimize."
"Nasıl açmam lazım ki?"
"Fincanı kendine çevir kulpu sana doğru baksın yani,onu da tut ve çevir."
Toprak fincanı kaldırdığında telvesi bol bir kahve olduğunu farketmiştim.
"Eğer dibinde telve birikmişse bu sıkıntı demek ama yarım ay gibi olursa ferahlık demektir."
"İçim sıkıntıyla dolmuş o zaman ya."
"Bakalım neler olmuş?"
Toprak'ın fincanını elime aldığımda gerçekten dibinin telveyle dolu olduğunu gördüm ama köşede dikkatimi çeken bir figür vardı.
"Fincanın köşesinde kedinin boğazına yılan dolanmış ve köşede alevler var."
"O nasıl oluyor yani?"
"Yılanın anlamını tahmin etmek zaten zor değil fakat falda görünen kediler genellikle ihanet olarak yorumlanır."
"Garipmiş."
"Bencede gerçekten garip anlaşılır yakında."
"Seninle olayım,mutlu olayım yeter yavrum geride kalan kimse umrumda değil benim."
dediğiyle gülümsedim ve elini sıkıca tuttum. çok seviyordum
💗🧸💌 gelmişken fal taktikleride vermiş oldukkk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Örtmen Hanım/Texting
Historia CortaAvukat Toprak, yeğeninin öğretmenine mesaj attığını görür. Durumu izah edip toparlamaya çalışır fakat o öğretmen hoşlandığı öğretmen çıkar.