0.5

1.8K 62 6
                                    

Okulların kapanmasına 1 aydan kısa bir süre kalmıştı. O günden 2,5 hafta geçmişti ve biz yazışmaya başlamıştık. Mert'in ve kendi yaptıkları şeylerden bahsediyordu cidden sohbet etmeye başlamıştık. Ona yaptıklarımın bazılarını anlatıyordum o da bana anlatıyordu. Çok hoş adamdı. Her yönüyle. Nazikti, yakışıklıydı, çocuklara olan tutumu,sözleri,iyi kalbi her şeyiyle hoştu. Bugün pazar günüydü ve çocuklara kurabiye yapmıştım. Duş alıp yatağıma uzanmıştım. Ve telefonum titredi.

𝙏𝙤𝙥𝙧𝙖𝙠:Nasılsın bakalım?

Gülümseyerek yastığıma daha da sokulmuştum.

𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 ❀:Kurabiye yaptım uzanıyorum
Sen nasılsın?

𝙏𝙤𝙥𝙧𝙖𝙠:Ablalarım sürekli doğurduğu için küçük çocuklara bakıyorum off.

𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 ❀:Hey!Neden öyle diyorsun ki? Çocuk bakmak oldukça eğlenceli.

𝙏𝙤𝙥𝙧𝙖𝙠:Bunu bir ara test edelim
Ablamın çocuğunda?

𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 ❀:Senden iyi bakarım

𝙏𝙤𝙥𝙧𝙖𝙠:Hahahahahah bu şeytan muadili çocuğa mı?

𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 ❀:Evet?

𝙏𝙤𝙥𝙧𝙖𝙠:Dediğim gibi deneyelim bir şunu bakalım performansın nasıl olacak?

𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 ❀:Hıhı görürüz

𝙏𝙤𝙥𝙧𝙖𝙠:Ne kurabiyesi yaptın bakim

𝙏𝙤𝙥𝙧𝙖𝙠:Ne kurabiyesi yaptın bakim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 ❀:Sana da yaptım.

𝙏𝙤𝙥𝙧𝙖𝙠:Bana kalpli kurabiye mi yaptın?

𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 ❀:Yani kalpli yapıyordum ya
Hani
Kalpli kurabiyeler
Yapıyordum ya
He işte
Sana da yapmışım
Kalpli

𝙏𝙤𝙥𝙧𝙖𝙠:Bu kadar heyecanlanma anladım bana yaptığını.

𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 ❀:Ama Toprak

𝙏𝙤𝙥𝙧𝙖𝙠:Hm
Çocuklara yetecek kadar kurabiye yapmışsın ama fazladan yapmışsın çünkü beni düşündün

Niye açık açık yazmıyordum ki?

𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖 ❀:Evet sadece çocukları ve seni düşündüm.
Sana da kalpli yapmak istedim.

Yazdıklarım ile ne yapacağımı bilemedim ve anında telefonumu kapattım. Of of!  mesaj geldiğini işaret eden ses geldiğinde açmıştım.

𝙏𝙤𝙥𝙧𝙖𝙠:Kendini bana ifade edebilmen çok güzel.
Aferin öğretmenime benim :)

Çocukluğumdan beri olan kendimi ifade edememe sorunumu anlamıştı. Kendimi dürüstçe ifade ettiğim zamanlar ise bana gülücük atardı. Fakat ilk kez böyle demişti ve ben bundan çok hoşlanmıştım.

                    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
𝙉𝙚𝙫𝙧𝙖

Çocuklara verdiğim kurabiyeler hemen bitmişti. Birazdan okuma dersimiz başlayacaktı. Bazı harflerde takılı kalan öğrencilerim olduğundan sanırsam daha fazla yoruluyorum. Yaz tatilinin bana iyi geleceğini düşünmüyor değilim. Güzel bir Bodrum tatili bana iyi gelecek, yaralarımı saracaktı. Gidecek biri yoktu ki! Tek başıma da olmazdı. Hem belki bu yaz kendime birini bulurum ve giderim. Kader kısmet işte. Minik, çiçek bahçeleri ile dolu bir kasaba işte budur! Düşünmesi bile şimdiden keyfimi getirdi.
Sonunda okuma dersi de bitmişti. Fakat dikkatimi çeken bir şey vardı: Mert ve sakinliği. Cidden bugün oldukça sessiz ve düşünceliydi. Bunu eve gidince Toprak'a soracaktım. Ağzımdan düşmeyen şarkıyı mırıldanarak yürümeye başladım.

"Karşıma her yerde çıkan 30 yaş üstü adamlar,
"Hep seni sevmiştim" diyen, bir şeyler bekler bakışlarrr
Yerçekimine yenik üstün, başınn
Bir de hep güzel tınlamış adın, adın!
Cebinde bir tek numaran kalmış artık,
Herkes için bir tadımlııık"

"30 yaşıma yeni bastım ama sizin için sorun olur mu hanımefendi?

Bir an korkarak arkama döndüğümde Toprak'ı gördüm o ise endişeyle konuşmaya başladı.

"Özür dilerim Nevra, korkutmak istememiştim.

"Sadece bir an öyle gelince korktum Toprak sorun değil."

"Eee ne yapıyormuş öğretmen hanım?"

Kıdırdadım ve gülerek konuşmaya başladım.

"Bugün yorulduğum bir gün oldu,okullar da bitiyor herkes telaş içinde."

"Eve mi gidiyorsun?

"Evet eve gidiyordum, karne günü vereceğim hediyeleri seçiyordum. Bir kaç bir şey buldum ama."

"Ha bu arada, Mert bugün okulda durgundu bir sorun mu var?

"Ablam 3.ye hamile, Mert'e söylediler ve istemediğini söyledi.

Çocuk psikolojisi oldukça farklı işliyordu ve iyi bir tutum ile yaklaşmak çok önemliydi. Çocuğa sakin ve anlayışlı davranılmalıydı.
Anne ve babalar çocukları ile eşit miktarda vakit geçirmeli ve çocuklarına
iyi gelecek aktiviteler yapmalılardı. Çocukları sabırlı bir şekilde dinlemeli ve söylediği her söze kıymet vermeli, çocuğa kendini değerli hissettirilmelilerdir. Mert'i anlayabiliyordum aslında. Eğer yeni bir kardeşi olursa benide eşit sevecekler mi korkusu olabilirdi.

"Yani Toprak, artık onu daha çok seveceklerinden korkuyor olabilir kaygıları vardır ve bunu onunla konuşmak en doğrusu.

"Çocuk haklı artık doğurmasınlar yeterr."
İsyanlı cümlesine kıdırdadım.

"4 kadının içinde büyümek bana çok şey kattı sanırsam. Babam ve ben o 4 kadının emrine amadeydik.

Bu haline gülümsedim çünkü çok tatlı anlatıyordu. Ben de böyle bir ortamda büyümeyi çok isterdim.

"Çok güzel geçmiş olmalı, ablaların evlenince garip hissetmiş olmalısın."

"İlk evlenen ablam ortanca ablamdı, kuşağını ben bağlamıştım dün gibi hatırlıyorum. Herkes gittikten sonra odasında ağlamıştım. Bak bunu kimseye söylemedim kıymetimi bil haa.

"Bilirim bilirim merak etmee."

Sonunda evimin önüne vardığımızda durdum ve ona döndüm.

"İyi bir arkadaşsın Toprak."
O bu dediğime güldü ve başını salladı.

"Öyleyse bu arkadaşı uğurlamaya ne dersin? Beraber gelmemiş gibi? "

"E iyi öyle olsun bakalım."

Onunla biraz daha yürüdüm ve durdum o da

"Görüşürüz Nevra"
Dedi ve el sallayarak arkasını döne döne gitmeye başladı.

"Görüşürüz Toprakk."
Dedim ve resmen arkasından su dökmediğim kalmıştı. Ben de evime doğru adımladım.

702 kelime arkadaşlarrr alın size biraz daha uzun bölüm (fena değildi bu seferr) Kshsjsjd hepinizi çok seviyorum bu da gececilere gelsinn 💋  Oylarınızı yorumlarınızı eksik etmeyinn

Örtmen Hanım/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin