0.9

1.1K 48 2
                                    

Hemen şarkıyı kapatıp aramayı onayladım.

"Efendim Toprak?"

"Nasılsınız dünyanın en güzel öğretmeni?"
Dediği şey ile salak bir sırıtış ile elimdeki oje şişesine tırnaklarımı sürttüm.

"İyiyim, hazırlanıyorum sen ne yapıyorsun?"

"Bu güzel öğretmeni almaya geliyorum."

"Zahmet etmeseydin Toprak kendim giderdim ben."

"Ooo geldim bile aç bakalım kapıyı."

"Tamam geliyorum." Telefonu kulağımdan çekip hemen kapıya koştum.

Kapıyı açtığımda karşımda beyaz lacoste ve siyah pantolonu ile kapıya dayanmış, gözlüklerini burnuna indirmiş, bana bakıyordu.

"Çok güzel olmuşsun Nevra" Dedi ve gülerek içeri geçti. Giydiği şeyler onu old
ukça fit göstermişti. Jöleli saçları ve temiz tıraşı ile salonda dikilmeye başladı.

"Hoşgeldin ama geri çıkıyoruz çünkü gitmek için yarım saatimiz kalmış."

"Çıkalım bakalım."

Yanımdan kapıya yönelirken saçlarımı karıştırdı. O kadar uğraşmıştım!

"Napıyorsun sen! Sana yapayım mı bende?"

"Boyun yetecekse yap da pek olacak gibi durmuyor." Dedi ve koşarak kapıdan çıktı, hemen koltuğun üzerindeki çantamı aldım ve peşinden gittim.

"Görürsün bak sen!"

"Beklerim canım."

Hemen arabaya atladım ve o da önden dolanıp sürücü koltuğuna bindi.

"Kahvaltı yaptın mı?

"Hayır yapmaya vakit bulamadım."

Gerçekten çok açtım! Çocukları bile yerdim.

"O zaman çıkışta yemek yemeye gidelim, ne dersin?"

"Yani olabilir aslında."

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

"Bende hepinizi çok seviyorum çocuklar, 3 ay sonra yeniden görüşeceğiz ödevlerinizi yapmayı ve kendinize vakit ayırmayı unutmayın iyi tatiller!"

Hepsi bir ağızdan görüşürüz dedikten sonra sınıf yavaşça boşalmıştı. Toprak da beni arka sıradan izliyordu.

"Bu gün çok güzeldin, dünyalar güzeli öğretmen."

"Teşekkür ederim Toprak, desteğin için teşekkür ederim."

Sıradan yavaş adımlarla kalkıp yanıma gelmişti.

"Rica ederim, çıksak mı?"

"Olur çıkalım ama şunları dolabıma bırakayım."

"Tamamdır."

Okulda durması gereken belgeleride dolaba koymuştum, şimdi de arabada gidiyorduk. Hafif bir Sezen Aksu melodisi vardı,

Haydi gel benimle ol,
Oturup yıldızlardan bakalım dünyadaki
neslimize
Ordaki sevgililer özenip birer birer
Gün olur erişirler ikimize

"Çok severim bu şarkıyı" Diye sessizce konuşan Toprak'a karşı onayladığımı belirtir bir şekilde kafamı salladım.

"Evet, ben de severim. Kulağa hoş gelen bir tınısı var."

"Evet haklısın, İtalyan yemekleri yer misin? Bildiğim çok iyi bir restoran var."

Diyerek konuştuğunda aklıma yatan bir fikir olmuştu. İtalyan yemeklerini çok yeme şansım olmasa bile kısa sürede sevmiştim.

Örtmen Hanım/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin